poniedziałek, 13 października 2014

Uwiódł mnie zapachem;)

Cześć!

Pora na kosmetyk, który uwiódł zapachem:)


Żel pod prysznic Manevra





Zacznę od zapachu, który jest piękny. Karmel i słodkość rozpieszcza zmysły. Konsystencja nie jest zbyt gęsta, ale też nie wodnista- idealna. Kolor czerwony z połyskującym złotem. Działanie żelu jakie jest każdy wie. Ten spisuje się doskonale i pozostawia na skórze przyjemny słodki zapach. Co do nawilżenia to nie jestem w stanie się wypowiedzieć, gdyż po każdym prysznicu używam balsamu. Cena ok 4 zł. Dostępność hipermarkety E.leclerc.



Plusy:
  • zapach
  • cena
  • dostępność

Minusy:
  • zapach (w upalne dni może być męczący)
  • czerwona barwa, która trochę brudzi wannę


Żel zdecydowanie przypadł mi do gustu. I na pewno wrócę do niego jeszcze:)

Spotykałyście się już z tym produktem?



15 komentarzy:

  1. Ale bym chciała go wypróbować, uwielbiam Karmel ! A nie mam dostępu bo u mnie nie ma takich hipermarketów.. no trudno ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. sama skusiłabym się na ten zapach ;]

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie spotkałam się z nim, ale skoro jest dostępny w E.leclerc to na pewno mu się przyjrzę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zwróciłam ostatnio na te żele uwagę w sklepie i wzięłam taki sam dla siostry bo ja na razie nie potrzebuję

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie widziałam tego produktu nigdy.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wolałam wersję arganową :) Ten niby słodki ale jakiś taki chemiczny trochę.

    OdpowiedzUsuń
  7. W zapachu pewnie bym się zakochała :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwszy raz o nim słyszę, nie wiedziałam, ze taka firma istnieje:)

    PS. Jestem jedną z wystarczająco dobrych pań domu:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Faafetai mo le faamatalaga ia ua e tuuina ( obat miom ). fesoasoani tele ma le aoga. ( obat miom ) O le a ou taumafai i ai. ( obat miom ) le manuia i taimi uma i lou tesi :-)

    OdpowiedzUsuń

Statystyka

Obsługiwane przez usługę Blogger.