niedziela, 5 października 2014

Plastikowy balsam z Avonu

Wśród kosmetyków Avonu mam swoje perełki jak i buble. Dzisiaj słów kilka balsamie, który nie przypadł mi do gustu.

Intensywnie nawilżający balsam z olejkiem arganowym





Zacznę od zapachu, który raz po wyciśnięciu z opakowania pachnie w miarę okey.. Po rozsmarowaniu na skórze czuć plastik. Balsam ciężko się rozprowadza na ciele, Niestety balsam strasznie długo się wchłania. A jak już się wchłonie to na skórze pozostaje tłusty film i lepką warstwę. Działanie? Nie zauważyłam jakiegoś spektakularnego nawilżenia. Balsam bardzo dobrze sprawdza się po depilacji nóg, doskonale łagodzi wszelkie podrażnienia. Dostępność tylko u konsultantek Avonu. Cena ok 10 zł.


Minusy:
  • zapach plastiku
  • długi czas wchłaniania
  • pozostawia tłusty film i lepką warstwę
  • dostępność

Plusy:
  • łagodzi podrażnienia


Pamiętam dawny zapach kosmetyków z tej serii. Zawsze u babci używałam tych smarowideł.Balsam kupiłam z dużego sentymentu. Niestety totalnie się zawiodłam. W tej samej cenie możemy mieć lepszy balsam.

Używałyście już tego balsamu? Jakie jest Wasze zdanie?

8 komentarzy:

  1. Miałam go ale dawno temu i tez tylko raz.. Była to masakra ...

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda że się nie sprawdziła :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam ten balsam i nie polubiłam się z nim. Baaardzo długo się wchłaniał.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie jestem pewna, ale dawno temu chyba go miałam..

    OdpowiedzUsuń
  5. Potwierdzam, dawniej seria miała przyjemniejszy zapach

    OdpowiedzUsuń
  6. steady once the info, hopefully this info can be useful for everyone who membacanya.oh yes yes do not forget to visit my blog ...!
    OBAT TAHAN LAMA DIATAS RANJANG
    OBAT PATAH TULANG
    OBAT KUAT TAHAN LAMA BERHUBUNGAN SEKUAL
    AWALUDIN
    OBAT PARU-PARU BOLONG

    OdpowiedzUsuń
  7. ( obat miom ) Salamat sa impormasyon nga naghatag kanimo. makatabang kaayo ug mapuslanon. ( obat miom ) Ako mosulay niini. kalampusan mao ang kanunay sa imong blog :-)

    OdpowiedzUsuń

Statystyka

Obsługiwane przez usługę Blogger.