poniedziałek, 29 września 2014

Tonik do zmywania paznokci BarbaraPro

 Cześć,
 Dzisiaj o kosmetyku, który podbił moje serce.


Tonik do zmywania paznokci z olejkiem ze słodkiej pomarańczy





Od producenta:


Zacznę od tego co rzuca się w oczy jako pierwsze, czyli opakowanie. Pomarańczowe zakręcane opakowanie 100 ml. Zapach jest obłędny- czuć pomarańczę. Przy zmywaniu jak zapach jest przyjemny. Po zmyciu paznokcie również pachną słodką pomarańczą. Kolor zmywacza jest pomarańczowy.
Przechodząc do działania. Zmywacz ma za zadanie zmyć lakier. Z tym tonik BarbaraPro radzi sobie świetnie przy minimalnym nasączeniu wacika. Brak acetonu i olejek pomarańczowy sprawiają, że płytka paznokciowa i skórki są nawilżone. Dla mnie to mega plus, bo wysuszone skórki są moim dużym problemem. Od momentu używania toniku zauważyłam, że moje paznokcie przestały się rozdwajać. Nie zmieniłam diety, dalej używam tych samych lakierów/odżywek. Więc za „uzdrowiciela” mogę uznać ten produkt.
Cena wynosi 7,49 zł w sklepie internetowym. Dostępność jest tragiczna. Nie spotkałam się z tym zmywaczem nigdzie w Lublinie/Chełmie stacjonarnie.


Plusy:
  • doskonale zmywa
  • przyjemny zapach
  • nie wysusza skórek
  • wydajny
  • zapobiega rozdwajaniu się paznokciowa


Minusy:
  • DOSTĘPNOŚĆ!!!!


Zmywacz (wróć), tonik zdecydowanie warto wypróbować.
Spotkałyście się z tym produktem już? A może wiecie gdzie go można dorwać stacjonarnie w Lublinie?

13 komentarzy:

  1. Zapach by mnie pewnie przekonał, tylko gdzie ja go znajdę?

    OdpowiedzUsuń
  2. Skuszę się na niego, jeśli będę kiedyś kupowała lakiery z colorowo.pl ;) Bo o ile się nie mylę to tam jest dostępny.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobrze wiedzieć, zwłaszcza, że planuję małe zakupy na colorowo.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przy okazji zakupów tam warto kliknąć ten tonik:)

      Usuń
  4. Aj i ja bym z chęcia chciała taki tonik, wygląda zdumiewająco ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda że tylko dostępne przez Internet.

    OdpowiedzUsuń
  6. zupełnie nie znam tego cuda, a wygląda zachęcająco :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja stacjonarnie nigdzie go nie widziałam, a szkoda, bo bym wypróbowała coś innego do zmywania paznokci, moja Isana po woli już mi się nudzi ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. jakby był gdzies blisko w sklepie to bym kupila:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam go zamiar kiedyś wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
  10. Miałam go kiedyś, ale u mnie zupełnie się nie spisał

    OdpowiedzUsuń
  11. Verdiğiniz tüm bilgiler için teşekkür ederiz, özellikle Endonezya benim çok yararlı ve kullanışlıdır. Ben de ilginç ve güzel Arikel vardı. bunlar arasında aşağıdaki:

    =========
    obat miom
    obat miom
    obat miom
    obat miom
    obat miom
    =========

    OdpowiedzUsuń

Statystyka

Obsługiwane przez usługę Blogger.