wtorek, 9 września 2014

Tani, a dobry krem do stóp

Cześć;)


Przyszła pora pokazać Wam mojego ulubieńca do stóp.

Intensywny krem do pielęgnacji suchej skóry stóp z gliceryną, woskiem pszczelim, 10% urea







Od producenta:
„Fusswhol Intensywny krem z wysokiej jakości ureą dostarcza wyjątkowej pielęgnacji stopom o bardzo suchej skórze. Dzięki połączeniu właściwości gliceryny regulującej gospodarkę wodna skóry oraz wosku pszczelego spękane i nadwyrężone stopy otrzymują intensywną pielęgnację oraz odzyskują miękkość i sprężystość.”


Sklad:



Moja opinia:
Krem ma biała, gęstą konsystencje. Zapach jest delikatny, wyczuwam wosk pszczeli.
Działanie jest fenomenalne. Krem doskonale wchłania się w miarę szybko. Bardzo dobrze nawilża i regeneruje skórę stóp. Po użyciu skóra jest miękka, nawilżona gładka. Opakowanie a raczej tubka 75 ml z zamykaniem, jak najbardziej na plus. Po użyciu nie muszę się martwić zakręcaniem. I na koniec najlepsze cena.. W promocji możemy go mieć już za niecałe 4 złote! Oczywiście możemy go spotkać w każdym rossmanie.
Moje stopy lubią kaprysić: szorstka, przesuszona skóra. Zakładania rajstop, podkolanówek jest jednorazowe. Kremów wypróbowałam dużo. I tych z wyższej półki i tych z samego dołu. Zawsze jednak „z podkulonym ogonem” wracam do tego kremu. A widząc, że jest w promocji biorę po kilka opakowań.



Plusy:
  • delikatny zapach
  • nawilża i regeneruje skórę
  • niska cena
  • dostępność

Minusy:

  • brak


Miałyście już ten produkt? Jaki jest Wasz ulubiony krem do stóp?

7 komentarzy:

  1. Mam z tej serii spray do stóp :)) Kremu jeszcze nie próbowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tego nie miałam, ale w sumie wiecznie zapominam o stopach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. miałam z tej firmy krem do stóp ale z innej serii i był rewelacyjny!

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam go jeszcze, ale z chęcią wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam go, mam nadzieje, że się sprawdzi;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam ale zwracałam na niego nie raz uwagę w Rossmannie ;)

    OdpowiedzUsuń

Statystyka

Obsługiwane przez usługę Blogger.