niedziela, 7 września 2014

New Yorker czyli jak obłowić się za 3,95 zł

Cześć!

Podczas zakupów w Altrium Felicity z przyjaciółką postanowiłyśmy rozszerzyć nasze zakupy do jakiegoś sklepu z ciuchami. Taak zawsze było Hebe, Super pharm, Auchan. A wczoraj wylądowałyśmy w New Yorkerze. I to był strzał w dziesiątkę;) 




Adidasy z wysokim stanem. Były dwie pary: koralowe i czarne. Dwie ostatnie i dwie w moim rozmiarze. Czy to nie przeznaczenie? 




  Cena regularna: 79,95 zł. Po przecenie 3,95 zł.


 Cena regularna: 79,95 zł. Po przecenie 3,95 zł.


Kominów, chustek nigdy za wiele. Potrzebowałam dokładnie czegoś takiego.

 Cena regularna 29,95 zł. Po przecenie 3,95 zł (za sztukę)



Zawsze mam problem z kupowaniem sukienki. Albo nie ma rozmiaru, albo beznadziejnia się uklada. Ta wisiała samotna, ostatnia. Okazała się idealna.



 Cena regularna 79,95 zł. Po przecenie 9,95 zł


Dalej są zwykle koszulki na ramiączkach. Takich w szafie nigdy za wiele.

 Cena regularna 29,95 zł. Po przecenie 3,95 zł


                                     Cena regularna 29,95 zł. Po przecenie 3,95 zł


 Cena regularna 29,95 zł. Po przecenie 3,95 zł


 Cena regularna 19,95 zł. Po przecenie 3,95 zł


  Cena regularna 29,95 zł. Po przecenie 3,95 zł

 Cena regularna 19,95 zł. Po przecenie 3,95 zł


 Cena regularna 22,95 zł. Po przecenie 3,95 zł

Cena regularna 34,95 zł. Po przecenie 3,95 zł ( za sztukę)





Całość zakupów w cenach regularnych: 552,30 zł
Kwota, ktorą zapłaciłam po przecenie: 57,35 zł
Zaoszczędzone: 494,95 zł
Z zakupów jestem meega zadowolona. Najbadziej oczywiście cieszę się z butów:)




Udało się Wam coś upolować ciekawego na letnich przecenach?

15 komentarzy:

  1. Jakim cudem za tak niewiele?! :O

    OdpowiedzUsuń
  2. O matko... jednak się przeraziłam cenami :D Zakupy super, naprawdę wszystko bym Ci ukradła :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Jutro idę do Felicity! Co to za ceny, wow!

    OdpowiedzUsuń
  4. Tyle wygrać ! :OO Będąc w Felicity na pewno zajrzę do NY :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię obniżki w NY, zawszę coś wyłowię :D

    OdpowiedzUsuń
  6. też mam te japonki a ja kupowałam je po przecenie jakieś 14 zł:)

    OdpowiedzUsuń
  7. nooo, wreszcie sprzedają po cenie zakupu :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Szoooook :o CHyba dziś tam pojadę!

    OdpowiedzUsuń
  9. Niestety nie mam NY u siebie, więc ciężko trafić mi na takie okazje :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow,ale zazdroszczę takich cen!!!
    Sama bym się skusiła na co nieco ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Takie wyprzedaże to ja lubię :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. nigdy nie widziałam aż takich wyprzedaży!

    OdpowiedzUsuń
  13. A ile z tych pieniążków znalazło się na koncie?:DDDDDDDDD

    Musiałam:D

    Kurczę, super ceny, może wybiorę się dzisiaj :)))

    OdpowiedzUsuń
  14. Buty po 4 zł? :eek: Akurat nie moje typy, ale cena powala

    OdpowiedzUsuń

Statystyka

Obsługiwane przez usługę Blogger.