niedziela, 1 czerwca 2014

Majowe nowości:)

Hej;)


Długo zbierałam się do zamówienia ze sklepu Minit Shop. Miałam w planach kilka kosmetyków z firmy Mua, które tam bez problemu można dostać.

Chwalę się;)




Pierwsze wrażenia- jestem jak najbardziej zadowolona;) 

Już niedługo o tych kosmetykach pojawią się osobne notki.

Sam sklep jak najbardziej polecam. Wysyłka ekspresowa, wszystko pięknie zapakowane.


Znacie kosmetyki MUA? Co jest Waszym ulubieńcem?


P.S. Wracam z postami, nie tylko tymi o kosmetykach:)

11 komentarzy:

  1. Ja jakoś marki nie kojarzę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety nie miałam niczego z MUA lecz często widzę niektóre z ich kosmetyków np w Pepco. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny post :)
    obs=obs? zacznij,a na pewno się odwdzięczę
    dreamsstation.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Mua kojarzę, ale nie używałam;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne zakupy, zastanawiam się nad kupnem matowej pomadki. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy nie kupowałam kosmetyków tej marki, ale chętnie będę śledzić Twój blog żeby się dowiedzieć jaką masz opinię po przetestowaniu!:)

    oniomaniaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. nie znam nie znam, ale powiem szczerze hahah, że zdjęcie na pierwszy rzut oka skojarzyło mi się z kosmetykami mojej Babci, które kiedyś miała :) Nie znam, ale myslę, że fajne nowości. Ja obecnie dopiero co zaczęłam puder Bell (jest rewelacyjny swoją drogą) więc muszę wypróbować czegoś innego od mua ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. fajne nowości, czekam na recenzje, może też się na coś skuszę :)

    OdpowiedzUsuń

Statystyka

Obsługiwane przez usługę Blogger.