czwartek, 10 kwietnia 2014

Pozostając w kwestii głupich reklam..

Cześć,

 Cześć,
Blogosfera huczy o reklamie BingoSpa. Kampania reklamowa w każdym bądź razie im się nie udała. Prostactwo pewnie się obije na obrotach sklepu. Ja osobiście mam swoje perełki wśród asortymentu i bez względu na zaćmienia umysłowe twórcy reklamy będę je dalej kupowała.

W kwestii reklam to podczas pobytu w Warszawie moją uwagę przykuł wielki różowy bilbord z hasłem „ Wszystkie kobiety w ciąży przez Bartka”. Początkowo pomyślałam, że to głupi żart. Nie dopuszczałam do siebie, że to jest ekstra sposób na reklamę butów Bartek. Nadzieja jak wiadomo bywa ulotna;)






Mając pod uwagą reklamę i butów i kosmetyków z przykrością stwierdzam, że boję się dalszych reklam … 

Jakie jest Wasze zdanie? 

8 komentarzy:

  1. Ta reklama Bartka jest wyjątkowo głupia ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. I jeszcze ten ich durny konkurs: ...obudź w środku nocy swojego faceta i powiedz do niego: "Bartku, jestem w ciąży!".

    OdpowiedzUsuń
  3. O matko to jest jeszcze gorsze niż Bingo Spa hehe:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Szczerze powiem, nie wiem, która z kampanii gorsza...ja z Bingo Spa nie miałam jeszcze żadnego kosmetyku, ale powiem szczerze, że mnie kusiły, teraz ich raczej nie kupię z tego względu, że nie chcę sponsorować tego typu reklam, a wiadomo, że część dochodu ze sprzedaży jest przeznaczana na kampanie reklamowe i marketing...

    OdpowiedzUsuń
  5. Normalnie nie wierzę :) Buty dla dzieci i taka reklama... głupota totalna.

    OdpowiedzUsuń
  6. Szczerze mi te reklamy latają koło d..., jak mam coś kupić to kupię a reklama tu nie ma nic do rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie reklamy BingoSpa nie bulwersują. Swietną reklame robią nie sami sobie a blogerki rozdnuchując to nie wiadomo po co

    OdpowiedzUsuń

Statystyka

Obsługiwane przez usługę Blogger.