środa, 2 kwietnia 2014

Pamiątki z wakacji:)

Hej,

Dawno postów zakupowych nie było, więc trzeba to nadrobić.
W ubiegłym tygodniu podczas tygodniowych "wakacji" miałam okazję odwiedzić Pragę.
Oczywiście nie mogło obyć się bez odwiedzenia DMu.:) Skusiłam się na kilka rzeczy, czas miałam ograniczony i ciężko było wybrać coś na szybko.




- tonik  z kwasami Balea
- żel pod prysznic Balea (sztuk dwie)
- balsam do ciała kokosowy Balea
- balsam do ciała wiśniowy Balea
- antyperspirant malinowy Balea
- serum na końcówki Alverde


Lubicie kosmetyki z DMu? Jaki jest Wasz hit?


P.S. Niedługo wracam z regularnymi recenzjami.;)

10 komentarzy:

  1. chciałabym takie pamiątki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne zakupy zrobiłaś, ja nigdy nie byłam w DM :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Takie pamiątki są najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Znam kilka produktów tej firmy, m.in. szampony, odżywki, żele. Akurat używam tego samego antyperspirantu - ma śliczny zapach :) Miałam ten kokosowy krem do ciała i był całkiem spoko. W zapasach czeka kilka żeli pod prysznic :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Widzę że na blogach kosmetyki Balea wiodą prym. Sama ma odżywkę do włosów farbowanych.

    OdpowiedzUsuń
  6. balea- hmm generalnie uważam że w pl też można dostać fajne kosmetyki w niskich cenach, ale jeśli ma się możliwość przetestowania tych kosmetyków to czemu nie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja dopiero zaczynam testować żel Balea, sól do kąpieli i piankę do twarzy Alverde

    OdpowiedzUsuń

Statystyka

Obsługiwane przez usługę Blogger.