środa, 30 kwietnia 2014

Kuracja regenerująca z DLA

Cześć,

O kremach firmy DLA na moim blogu mogliście już przeczytać tutaj







Od producenta: 

Krem został opracowany dla wrażliwej cery dojrzałej zmagającej się z niekorzystnymi czynnikami zewnętrznymi takimi jak promieniowanie słoneczne, zanieczyszczenie środowiska, klimatyzacja a przede wszystkim wiek.
Regularne codzienne stosowanie kremu:
- zapobiega podrażnieniom i zaczerwienieniom,
- przywraca równowagę systemu obronnego skóry, nawilża i wzmacnia ją,
- zapewnia wzmocnione przeciwutleniajace działanie, aby chronić skórę przed uszkodzeniem spowodowanym wolnymi rodnikami,
- zmniejsza widoczność oznak starzenia się skóry, które mogą powstawać na skutek zmian hormonalnych.
Unikalna i bogata receptura kremu zawiera kompozycję wysokiej jakości składników:
Świeży napar z rumianku – słynne właściwości łagodzące i regenerujące zawdzięcza - składnikowi o nazwie alfa-bisabolol, dzięki temu że zawiera on również całą gamę flawonoidów i fitosteroli ma działanie regenerujące i pobudzające proces odnowy skóry.
Świeży napar z lipy - dzięki bogactwu flawonoidów (kemferytryna, izokwercetyna), garbników, soli, witamin i saponin uzupełnia działanie rumianku przy jednoczesnej dbałości o suchą zmęczoną skórę.
Olej z czarnuszki– naturalne źródło kwasu linolowego (ok. 58%) należącego do rodziny kwasów omega-6, kwasu oleinowego (ok. 24%) należącego do rodziny kwasów omega-9, oraz 15 aminokwasów łącznie z 8 niezbędnymi (egzogennymi) i innych aktywnych substancji takich jak witaminy i minerały. Dzięki czemu utrzymuje skórę w dobrej formie oraz zapobiegają jej przedwczesnemu starzeniu.
Masło shea - opóźnia proces starzenia się skóry, pobudzając metabolizm komórek. Wpływa na poprawę samoregeneracji tkanek oraz ich odbudowy, eliminując w ten sposób odpady metaboliczne. Doskonale nawilża i uelastycznia skórę. Obecne w nim kwasy tłuszczowe (oleinowy, stearynowy, palmitynowy i linolenowy) są niemal identyczne z kwasami tłuszczowymi znajdującymi się w warstwie rogowej naskórka.
Witaminy A+ E + C+ F pobudzają naturalne procesy zachodzące w skórze, poprawiając elastyczność skóry, skutecznie przeciwdziałają procesom starzenia genetycznego.
Krem zawiera filtry UVA/UVB zapewniając ochronę przed szkodliwymi czynnikami zewnętrznymi.
Został przetestowany przez osoby z dojrzałą cerą wrażliwą pod kierunkiem lekarza dermatologa.
Produkt nie zawiera alergenów i sztucznych barwników. 
Kolor i zapach kremu pochodzi od świeżych naturalnych naparów ziół. 


Skład: Aqua/Chamomilla Recutita, Petrolatum/Ozokerite/Hydrogenated Castor Oil/Glyceryl Isostearate/Polyglyceryl-3 Oleate, Aqua/Tilia Cordata, Glycerin, Lanolin, Titanium Dioxide/Alumina/Simethicone, Helianthus Annus Seed Oil, Isopropyl Isostearate, Nigella Sativa Seed Oil, Linolenic Acid/Oleic Acid/Linoleic Acid/Palmitic Acid/Stearic Acid/BHT, Simmondsia Chinesis Oil, Tocopheryl Acetate, Retinyl Palmitate, Ascorbic Acid, Parfum, Magnesium Sulfate, Propylparaben, Methylpraben, BHA, 2-Bromo-2-Nitropropne-1,3-Diol.


Moja opinia:
Kosmetyki firmy dla jak pisałam przy wcześniejszej recenzji są z naturalnych ziół, co się chwali.



Kuracja regenerująca idealnie złagodziła wszelkie podrażnienia na mojej twarzy. Skóra staje się bardziejj napięta i elastyczna. Krem doskonale nawilża. Krem jak dla mnie ma okropny zapach, ale za działanie byłabym w stanie mu to wybaczyć. Opakowanie.. I tu jest największy problem. Krem ma fajne opakowanie z pompką, która pozwala w sposób bardzo higieniczny na aplikację kremu. Niestety u mnie „technologia zawiodła”.




Moja pompka nie działała. Z racji, że opakowanie jest wąskie to w trakcie używanie musiałam ratować się drewnianą szpatułka.






Plusy;
  • doskonałe nawilżenie
  • łagodzi podrażnienia
  • wzmacnia i uelastycznia skórę
  • naturalna receptura

Minusy:
  • zapach
  • OPAKOWANIE!!!


Skusicie się na ten krem? Miałyście już kontakt z kosmetykami DLA?

9 komentarzy:

  1. poza opakowaniem z pompką, nie wygląda jakoś ekstra....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można znaleźć podobny krem w niższej cenie:) Do tego dostępny stacjonarnie.

      Usuń
  2. Z tej firmy miałam krem na noc Niszcz Pryszcz i byłam bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z Niszcz Pryszcz też byłam zadowolona:)

      Usuń
  3. lubię ich kremy, szczególnie Niszcz Pryszcz na noc, ponad 2 lata używałam non stop ;)
    chwilowo go odstawiłam, bo się znudził, ale wrocę do niego ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. O a ja nie kojarzę firmy i produktu...;>

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy nie słyszałam o tej firmie. Kolorystycznie nie zachęca ale mimo wszystko bym go chętnie wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja miałam od nich Kurację regenerująca z naparu z rumianku i kwiatu lipy na noc, całkiem dobry tłuścioch.

    OdpowiedzUsuń
  7. miałam go, jest całkiem dobry:)

    OdpowiedzUsuń

Statystyka

Obsługiwane przez usługę Blogger.