czwartek, 13 marca 2014

Maska do włosów z jedwabiem CeCe Med..

Cześć!

Przyszła pora na kolejny bubel kosmetyczny. Z kosmetykami Ce Ce Med spotkałam się po raz pierwszy. Jednak na pewno ostatni. Podczas spotkania w Nałęczowie dostaliśmy całą serię kosmetyków do włosów z jedwabiem. Dzisiaj skupię się na masce z jedwabiem.



Od producenta

Maska do włosów z jedwabiem. Głęboko nawilża włosy i odbudowuje ich zniszczoną strukturę. Ułatwia rozczesywanie włosów oraz przywraca im połysk i zdrowy wygląd. Nie obciąża włosów.
Niewielką ilość wetrzeć w umyte włosy. Pozostawić na 3 - 5 minut,
następnie spłukać ciepłą wodą. Stosować na włosy bardzo zniszczone i wysuszone, nie częściej niż 2-3 razy w tygodniu.”

Skład: Skład: Aqua, Cetrimonium Chloride, Cetearyl Alcohol, Paraffinum Liquidum, Phenyl, Trimethicone, Dimethiconol, Propylene Glycol, Glycerin, Isohexadecane, Polyquaternium – 7, Wheat Germ Oil, Hydrlyzed silk, Ceteareth- 20, Izopropyl, Palmitate, Trimethylsilylamodimethicone, Tussilago Farfara Leaf Extract, Panthenol, Hydrolyzed Wheat Peptides, Calcium Pantothenate, Niacinamide, Glucose, Butylene, Glycol, Ethoxydiglycol, Methylparaben, Propylparaben, Benzophenone 4, Citric Acid, Mica , Titanium Dioxide, Parfum.


Moja opinia:

Maska ma białą, bardzo kremową konsystencję. Zapach ma okropny- kojarzy mi się z tanimi intensywnymi perfumami z kioski. Z tym, że mocno czuć zapach alkoholu również. Na nieszczęście moje zapach długo się utrzymuje na włosach.
Działanie..
Producent „obiecuje”, że maska głęboko nawilża włosy- u mnie raczej wprost przeciwnie włosy po używaniu tej maski są przesuszone. Odbudowy zniszczonej struktury też nie zauważyłam. Rozczesanie włosów po użyciu tej maski jest niewykonalne. Co do połysku i zdrowego wyglądu to moje włosy po używaniu owego produktu są matowe. Maska w ogóle nie spełnia swoich podstawowych zadań. Na plus mogę zaliczyć opakowanie: prosty odkręcany słoik bez jakiś udziwnień. Muszę wspomnieć też o cenie. Posiłkując się ceną w Rossmanie tę jakże cudowną maskę możemy mieć za jedyne 38,99 zł. Dodam, że opakowanie 200 ml.


Reasumując:

Budżet studencki niestety nie pozwoli mi na taką dużą roztropność i kupienie tej maski.
Włosów dalej katować tym kosmetykiem nie będę. Najwidoczniej moje włosy nie są przyzwyczajone do takich drogich kosmetyków;D



Miałyście? Używałyście? Jaka jest Wasza opinia?



5 komentarzy:

  1. Kupiłam szampon do włosów z tej serii i aż się boje że u mnie będzie podobny efekt jak u ciebie. Ostatnio mój fryzjer polecił mi abym na zniszczone włosy nie stosowała kosmetyków regenerujacych lecz odzywek przeznaczonych do włosów farbowanych

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie też właśnie ta maska wypadła "blado" - nakładam ją przed myciem i czuję ulgę gdy mogę ją zmyć :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie miałam tej maski. Cena jak dla mnie za wysoka.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam tej marki ale sadziłam że lepiej się spisze ta maska, szkoda że to nietrafiony produkt :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Znam już tę markę, mają świetne serum do końcówek.

    OdpowiedzUsuń

Statystyka

Obsługiwane przez usługę Blogger.