wtorek, 11 lutego 2014

Bubel od Garniera

Cześć;)

W końcu mój komputer wrócił do świata żywych:) Pora więc na recenzję, których teraz będzie duużo:)

Zacznę od kosmetycznego niewypału jakim jest kulka od Garniera:



Co mówi producent:

"Garnier Mineral Invisible przeciw plamom i śladom to pierwszy antyperspirant, który chroni wszystkie ubrania, czarne, białe i kolorowe przed plamami i odbarwieniami. Dodatkowo daje 48h ochrony przed wilgocią i zapachem, dzięki ultra absorbującemu Mineralite."


Moja opinia:

Antyperspiranty firmy Garnier używałam nałogowo- dobrze chroniły przed nieprzyjemnym zapachem, brak białych plam, ładny zapach. Czego chcieć więcej? Wszystko co dobre szybko się kończy w moje posiadanie wpadła powyższa kulka. 
Zapach neutralny. Działanie ? Nie wiem gdzie te 48 godzin jest.. Skoro już po 3 godzinach czuję przykry zapach i wilgoć. Producent obiecuje również brak śladów na ubraniach. Na obietnicach się kończy, bo ślady zostawia.
Antyperspirant totalna porażka, nie spełnia nawet w małym stopniu swoich zadań. 

Miałyście? Używałyście? Jaka jest Wasza opinia?

8 komentarzy:

  1. Nie miałam, ale dobrze wspominam serię Garnier Minerals - działały długo i miały bardzo przyjemne zapachy, które trzymały się długo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie miałam. Jakiś czas temu przerzuciłam się na antyperspirant z AA i obecnie to mój ideał :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja ostatnio wierna jestem kulce Nivea.

    OdpowiedzUsuń
  4. ja nie lubie kulkowych dezodoroantow ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ah te Garniery ogólnie są kiepskie. Wolę Lady Speed Stick :D

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie Garnier również nie zdał egzaminu.

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam i też nie jestem z niego zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  8. Również nie jestem z niego zadowolona.
    PS: Napisałam do Ciebie mejla.

    OdpowiedzUsuń

Statystyka

Obsługiwane przez usługę Blogger.