wtorek, 7 stycznia 2014

Odżywka do włosów mango i aloes Balea

Cześć,

Chciałabym Wam zaprezentować odzywkę do włosów, która podbiła moje serce :)


Odżywka mango i aloes Balea










Odżywka ma fantastyczne i bardzo wygodne opakowanie z pompką, która ułatwia aplikację.
Zapach jest przyjemny, jak dla mnie czuć mango.
Samo działanie natomiast jest fenomenalne, Odzywka wygładza włosy. Również ich rozczesanie po jej użyciu staje się prostsze.





Odżywka jest moim hitem. Od zawsze narzekam na swoje włosy- po użyciu tej odzywki są idealnie gładkie i nawilżone. Dużym plusem jest to, że nie obciąża włosów. W moim przypadku każda dłużej używana odzywka  do włosów bez spłukiwania powoduje, że się przetłuszczają i są nieświeże. W przypadku tej odzywki włosy mam idealnie gładkie i świeże.Odżywka jest strasznie wydajna. W opakowaniu, które mam od września jest jeszcze 1/3 kosmetyku. Cena bardzo przyjemna bo 11 zł za 200 ml produktu to tak naprawdę nic. 
Jedynym minusem jest dostępność. Swoją odżywkę, kupiłam tutaj nigdzie indziej nie spotkałam się z nią online. Dostępu stacjonarnego tez nie mam do kosmetyków Balea.

Zdecydowanie warto wypróbować tą odżywkę.

Miałyście do czynienia z kosmetykami Balea? Co jest Waszym hitem?

9 komentarzy:

  1. Do balei mam dostęp i uwielbiam te kosmetyki!!!
    Akurat z serii mango i aloes mam szampon,który bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odżywki z Balea jeszcze nie stosowałam żadnej, widzę że warto przynajmniej tę wypróbować, szkoda że ogólnie te produkty są słabo dostępne.

    OdpowiedzUsuń
  3. fajnie, że ma pompkę :) szkoda tylko, że u nas nie ma Balea :((

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeszcze nie używałam Balea

    OdpowiedzUsuń
  5. Tego produktu nie znam, ale mam z tej serii szampon i nie jestem z niego do końca zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  6. oj niestety nie miałam jeszcze styczności z kosmetykami tej marki

    OdpowiedzUsuń
  7. jak będę w Germany to kupie

    OdpowiedzUsuń
  8. Zapach mango? Przepadłam :) Mam DM w Czeskim Cieszynie, sprawdzę czy jest - możemy się w razie czego dogadać :) Wiem, że na pewno są tam kosmetyki alverde, ale czy Balea też to niestety pojęcia nie mam.

    OdpowiedzUsuń

Statystyka

Obsługiwane przez usługę Blogger.