wtorek, 14 stycznia 2014

Balsam do rąk Pat&Rub

Cześć:)


Styczeń się zaczął a z nim  czas zaliczeń i egzaminów. Moja obecność na blogu spada do minimum, ale przyjemnie jest po ciężkim dniu poczytać Wasze posty.


Chciałabym Wam napisać Parę słów o Balsamie do rąk Pat& Rub




Od producenta:

Rewitalizujący Balsam do Rąk to bomba dobroczynnych substancji pielęgnujących zamknięta w kosmetyku naturalnym.
Znakomity Balsam dla bardzo zmęczonej i suchej skóry dłoni. Odnawia, nawilża, zmiękcza, rozjaśnia, koi, uelastycznia skórę rąk.

Zawarte w recepturze surowce minimalizują negatywny wpływ detergentów i innych czynników podrażniających lub wysuszających skórę.
Żurawina działa przeciwstarzeniowo. Olejek cytrynowy poprawia wygląd skóry: wygładza ją i rozjaśnia.
Rewitalizujący Balsam do Rąk świetnie się wchłania i pachnie orzeźwiająco cytryną.

Kompozycja:
  • ekstrakt z żurawiny* – nawilża, zwalcza wolne rodniki, regeneruje
  • olej słonecznikowy* - wzmacnia naturalną barierę hydrolipidową skóry, regeneruje, zmiękcza
  • masło awokado* – natłuszcza i regeneruje, chroni
  • masło z oliwek* – wygładza i koi
  • ekstrakt z cytryny* – rozjaśnia i odkaża skórę
  • olejek cytrynowy* – odświeża umysł, poprawia wygląd skóry
  • kwas hialuronowy* – nawilża i chroni
  • naturalna witamina E* – wygładza, ujędrnia, natłuszcza i nawilża
  • inne roślinne substancje natłuszczające i  nawilżające*
*surowce naturalne i z certyfikatem ekologicznym

INCI:
zródło:http://www.patandrub.pl





Moja opinia:

Na samym początku wspomnę o działaniu, bo to jest najważniejsze. Krem dobrze nawilża, koi i wygładza dłonie. Zapach jest cudowny: połączenie kompozycji żurawiny i cytryny działa pobudzająco na zmysły. Opakowanie z jednej strony jest bardzo fajna, pompka dozująca ilości kremu, cały czas mamy pod kontrolą ile produktu zostało w opakowaniu. Jest bardzo estetyczne i przyjazne dla oka. Dużym minusem jest fakt, ze nie wyobrażam sobie noszenia takiego kremu  w takim opakowaniu w torebce. Podczas zajęć na uczelni mimowolnie używam kremu do rąk, a takie opakowanie w warunkach innych niż domowe jest niepraktyczne. Bardzo dużym minusem jest też cena. Nie od dzisiaj wiadomo, że za jakoś trzeba zapłacić. Jednak kwota 45 zł na studencki budżet to zdecydowanie za dużo.


Plusy:
- koi
- nawilża
- wygładza
- piękny zapach
- opakowanie z pompką


Minusy:

- opakowanie 
- cena
- dostępność

Warto wypróbować, niemniej jednak cena przeraża.


Miałyście ten krem do rąk? Jacy są Wasi ulubieńcy w tej kategorii?


12 komentarzy:

  1. Ja opakowanie bardzo lubię a mam bogaty balsam który ma świetne działanie nawilżające :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam go i powiem tak- pachnie obłędnie ale coś ostatnio nie mogę go używać...bo mnie niestety uczula! :/

    OdpowiedzUsuń
  3. Czytałam o tym balsamie kilka recenzji i nie którzy narzekali na zbyt intensywny zapach.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak dla mnie cena to największy minus, który zaważa nad tym, że nigdy nie kupię tego produktu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Gdyby nie ta cena na pewno już dawno by był mój ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cena jest przerażająca :) Inaczej chętnie bym go wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  7. cena zabójcza ale jak spróbowałam wersji z trawą cytrynową - zakochałam się. Idealny krem do rąk na zimę

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubię balsamy do rąk P&R, obecnie używam Hipoalergicznego, moim ulubieńcem jest też Trawa cytrynowa i Kokos :)
    Te w dużych opakowaniach są u mnie tylko do domowego użytku, ale wersje tubkowe kupuję do torebki ;) Rewitalizujący też jest w tubce, wygodny do torebki, ale cenowo mniej korzystny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kurcze, kosmetyki od Pat&Rub kusza mnie od dawna, ale stan mojego portfela mi nie pozwala. Ja stosuję na ręce masło z awokado :)

    OdpowiedzUsuń

Statystyka

Obsługiwane przez usługę Blogger.