środa, 25 grudnia 2013

Świąteczny box Paese

Hej,

Chciałabym Wam napisać kilka słów o świątecznym box'ie Paese. Kiedy pani Klaudia zaproponowała mi prezent w postaci box'a nie mogłam się nie zgodzić;) Od dawna miałam ochotę na ten box, zawsze jednak było jakieś ale.

Świąteczny Box Paese




 Kosmetyki są zapakowane w urocze kartonowe pudełeczko.

W środku:

 

W środku znalazłam dziewięć kosmetyków pełnowymiarowych i dwie próbki.

Kosmetyki, które znalazłam w swoim pudełku:
- pomadka z dodatkiem oleju organowego nr 13 23,90 zł
- Manifesto pomadka w płynie 22,90 zł
- wiosenna mgła pudrowa 29,90 zł
- tusz do rzęs "idealnie podkręcone rzęsy, efekt głębokiej czerni" 29,90 zł
- cień do powiek 15,90 zł
- utwardzacz z żelazem do paznokci 17,90 zł
- trzy lakiery do paznokci
- próbka pudru bambusowego z jedwabiem
- próbka pudru ryżowego

Koszt box'a wynosi 39 zł. 

Jak zamówić? 

Wszystkie informacje znajdziecie na plakacie:




Czy warto?

Zdecydowanie tak. Koszt box'a wychodzi tani jeśli policzymy jego zawartość. Oczywiście istnieje jednak niepewność bo nie wiadomo co nam się trafi jak i to w jakich kolorach.
Która z nas nie lubi jednak niespodzianek?:)



Mój box jest genialny, dostałam kosmetyki, których zakup planowałam (wiosenna mgła pudrowa), takie które używam i uwielbiam (utwardzacz z żelazem, pomadka z olejkiem arganowym, pomadka w płynie). Kolory trafiły mi się idealne;)

Jestem zachwycona. Takie małe pudełeczko a tak cieszy:)




Jaka jest Wasza opinia na temat box'ów? Skusicie się na box'a Paese?

13 komentarzy:

  1. zamówiłam boxa i z części jestem zadowolona a z części nie:
    dostałam przejrzysty minilakier do frencha, i różowy pink cień do powiek (myślałam, ze to drugi róż i najpierw myślę sobie, po co mi dwa róże... a to cień :o)
    błyszczyk różowy, który prawie wcale nie daje koloru i się lepi
    no i płyn micelarny, a wolałabym kolorówkę jednak :)

    Ty masz fajniejszego boxa, widać zależy jak się trafi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. @ Maliniarka a ja jak przeglądałam boxy na blogosferze to liczyłam na ten płyn micelarny;)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie mialam jeszcze ich kosmetykow ... ale cos mnie nie kusza :)

    OdpowiedzUsuń
  4. W takiej cenie na pewno warto było ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacyjna paczuszka. Sama się zastanawiam czy jej sobie nie zamówić. Cena do ilości produktów jest rewelacyjna.

    OdpowiedzUsuń
  6. kusił mnie ten box, ale z tego co przeglądałam posty to wielka loteria i w większości dziewczyny nie były całkowicie zadowolone, więc sobie odpuściłam :/

    OdpowiedzUsuń
  7. Resources these as the one you mentioned here will be incredibly useful to myself! Ill publish a hyperlink to this web page on my individual blog. Im positive my site visitors will come across that quite advantageous.
    Sea Horse shoe games

    OdpowiedzUsuń
  8. no widzisz :D każdemu nie dogodzi, dlatego takie zakupy w ciemno różnie wychodzą :)
    muszę pokazać mojego boxa też

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten box jest całkiem ok, ale nie podobają mi się te najmniejsze lakiery. Szczerze mówiąc zdecydowanie bardziej wolę sama kompletować kosmetyki, bo jednak różnie to bywa z kupowaniem w ciemno.

    OdpowiedzUsuń
  10. Niestety nie wiedziałam o tej świątecznej promocji. Na prawdę warto kupić ten zestawik.

    OdpowiedzUsuń
  11. ladna paczuszka CI sie udala ;DDD

    OdpowiedzUsuń
  12. Zawahałam się, a teraz żałuję :(

    OdpowiedzUsuń

Statystyka

Obsługiwane przez usługę Blogger.