piątek, 20 grudnia 2013

Antyperspirant Soraya

Cześć,

Antyperspiranty firmy Soraya kojarzyły mi się zawsze z dwoma rzeczami: białymi śladami i zerową ochroną przed potem.
Podczas jednego ze spotkań blogowych dostałyśmy nowość firmy Soraya:

Antyperspirant z serii So Pretty










Od producenta:

Antyperspirant o świeżym, owocowym i bardzo kobiecym zapachu. Zapewnia skuteczną 24-godzinną ochronę przed nadmiernym wydzieleniem potu, oraz poczucie świeżości przez cala dobę. Szybko wysycha, nie klei się, nie pozostawia żadnych śladów na ubraniach. Zawiera nawilżający pantenol i alontoninę. Formuła łagodna dla skóry, 0% alkoholi. Testowany dermatologicznie.


Moja opinia:

Zacznę nietypowo bo od zapachu- zapach ma rewelacyjny- świeży brzoskwiniowy, który czuć przez cały dzień. Antyperspirant zapewnia ochronę na 12 godzin. Nie próbowałam czy faktycznie całą dobę da radę:) Działanie ma na medal- skuteczna ochrona, zero przykrych zapachów. Kolejnym plusem jest to, ze nie pozostawia śladów na ubrania, co niestety było moją zmorą w innych antyperspirantach. Opakowanie- różowe, poręczne, bardzo kobiece. 

Antyperspirant Soraya spełnia moje trzy podstawowe wymagania co do tego typu produktów:
- zapewnia ochroną przez cały dzień
- nie zostawia śladów na ubraniach
- pachnie fantastycznie


To używania tego produktu podeszłam dość specyficznie ze względu na to, że wcześniejsze antyperspiranty tej firmy totalnie mnie zawiodły.
Jak widać warto dawać szansę nowościom.

Zdecydowanie produkt zagości na dłużej na mojej półce.


Miałyście przyjemność używania już tego kosmetyku?

10 komentarzy:

  1. miałam przyjemność używać antyperspirantu z sorai i również miałam dobre doświadczenia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam go w zapasach, zobaczymy jak się sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Może kiedyś się skusze na tą kulkę, bo widzę, że jest całkiem niezła.

    OdpowiedzUsuń
  4. nie, nie, nie kulki to dla mnie nie antyperspirant, jestem wierna mojemu sztyftowi z LadyS.

    OdpowiedzUsuń
  5. Też bardzo lubię ten kulkowy antyperspirant. Pachnie pięknie i faktycznie czuć długo ten przyjemny, świeży, brzoskwinkowy aromat :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeszcze go nie spotkałam, ale kiedyś skusze się na wypróbowanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. jedyne kulki po jakie sięgam to nivea, do innych nie umiem się przekonać...

    OdpowiedzUsuń
  8. Szkoda, że nie ma odanego składu.
    Ja uwielbiam kulki Garniera i Dove:)

    OdpowiedzUsuń
  9. skoro taki dobry to warto wypróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jest naprawdę doskonały. Zapewnia nam świeżość na wiele godzin i to, że nie pozostawia śladów na ubraniu to nie są puste słowa. Nawet czarne koszulki są po jego użyciu nadal czarne :) i nie jest lepki . Warto go wypróbować

    OdpowiedzUsuń

Statystyka

Obsługiwane przez usługę Blogger.