piątek, 22 listopada 2013

Zakupy wrześniowo- pażdziernikowe

Hej,

Chciałam Wam pokazać co przybyło do moich zbiorów we wrześniu i październiku.

Na pierwszy rzut idą zakupy z Tesco:) Dwa szampony i trzy odżywki.


Lakier Vipera, urzekł mnie jego kolor, niestety trwałość beznadziejna. Puder Catrice, o którym niebawem przeczytacie;)



Co miesięczne zakupy na allegro u użytkownika: http://allegro.pl/listing/user/listing.php?us_id=13495285 Monotematycznie polecam ten sklep. Ekspresowa obsługa, niskie ceny i duży wybór rzeczy.


Po drodze wpadłam do rossmana. I znowu wpadły nowe żele:


Korzystając z promocji w sklepie internetowym Jadwiga skusiłam się na kosmetyki, o których dużo dobrego czytałam puder oraz papkę do cery trądzikowej.


Moje miasto rodzinne doczekało Kauflanda, więc jak na blogerkę przystało wstępne obeznanie w asortymencie kosmetycznym musiało być:



I na koniec niekosmetyczne zakupy z hurtowni http://katherine.pl/




I to tyle :)
Miałyście coś z kosmetyków kupionych przeze mnie?

P.S. Pisanie dwóch magisterek, praktyki i zajęcia na uczelni pochłania mnóstwo czasu, tym samym blog na tym cierpi. Postaram się mimo wszystko jak najczęściej dodawać nowe posty.

Pozdrawiam:)

11 komentarzy:

  1. Ciekawią mnie te kosmetyki z Kauflanda :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Trochę tego jest i aż 3 odżywki Garniera ;) Miałam tylko tą z awokado, która na marginesie jest moim ulubieńcem ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sporo tego Ci przybyło :) Bardzo udane zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne zakupy, urocza biżuteria

    OdpowiedzUsuń
  5. Pędzel z Allegro mnie ciekawi, nie wiem czy to nie ten sam, który macałam na Targach Lne

    OdpowiedzUsuń
  6. ja póki co omijam drogerie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne zakupy :) Odżywka Garnier Awokado jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Thought I would comment and say great theme, did you code it for yourself? Its really superb!
    basket ball online games

    OdpowiedzUsuń

Statystyka

Obsługiwane przez usługę Blogger.