niedziela, 10 listopada 2013

Witaminowy tonik z ekstraktem z zielonej herbaty Nantes

Cześć,
Przyszła pora na recenzję kolejnego kosmetyku ze spotkania blogerek.


Witaminowy tonik z ekstraktem z zielonej herbaty Nantes




Od producenta:

Nawilżająco- odzywczo- witaminowy tonik bezalkoholowy do każdego rodzaju cery wymagającej intensywnego nawilżenia, odżywienia i ochrony przed szkodliwym wpływem środowiska. Wyjątkowe potrzeby skóry zaspokaja unikalne połączenie: osiągnięć NANOTECHNOLOGII, specjalnej kompozycji witamin A, E, F, H oraz wyciągu z zielonej herbaty. Tonik działa antyseptycznie, chroni przed wolnymi rodnikami, nawilża i ujędrnia dostarczając jednocześnie cennych witamin, Przywraca naturalne pH skórze i poprawia wchłanianie odżywczych składników kremu.




Skład:

Aqua, Glycerin, PEG-7, Glyceryl Cocoate, Butylene Glycol, Camelia Sinensis Extract, Polysorbate 20,  PEG-20, Gryceryl Laurate Tocopherol, Linoleic Acid, PABA, Retinyl Palmitate, Caprylyl Glycol, Methylisothiazolinonoe, Perfume.

Moja opinia:

Zapach delikatny, zielonej herbaty
Dzialanie: ot tonik jak tonik. Nie zauważyłam jakiegoś cudownego działania na mojej skórze. Nie wysusza, dobrze nawilża i odświeża skórę.
Wydajność: Wystarczył mi na ok 3 miesiące używania, co jest dużym plusem:)
Cena: ok 40 zł.. Niestety i to jest główny minus tego produktu,  w tej cenie mogę mieć kilka toników o tym samym działaniu



Plusy:
- odświeża
- nawilża
- tonizuje
- zapach
- wydajność


Minusy:
- cena
- dostępność


Raczej do niego nie wrócę, ze względu na wysoką cenę.

Miałyście? Używałyście? Jakie jest Wasze zdanie?

8 komentarzy:

  1. Ogólnie wygląda na przyjemny, ale jeszcze nigdy się z nim nie spotkałam i trochę drogi ;/

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie spotkałam się z tym tonikiem do tej pory, cena faktycznie wysoka.

    OdpowiedzUsuń
  3. Faktycznie cena jak za tonik bardzo wygórowana.

    OdpowiedzUsuń
  4. I chciałam się zapytać co z przesyłką paletki Technic ?

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwszy raz widzę ten produkt, ale wątpię, że po niego sięgnę.

    OdpowiedzUsuń
  6. ja bardzo go polubiłam i trochę żałuję, że już mi się skończył

    OdpowiedzUsuń
  7. nie słyszałam o nim :)wiem że nikt nie lubi zostawiania linków do siebie, ale w ten sposób możemy się wszyscy odnależć :)
    http://mybeautyjoy.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam ten tonik i nie wiedziałam, że on aż tyle kosztuje. szok. ;0

    OdpowiedzUsuń

Statystyka

Obsługiwane przez usługę Blogger.