piątek, 1 listopada 2013

Spotkanie blogerek Zamość- upominiki

Hej,

Chciałam Wam pokazać co przywiozłam ze spotkania blogerek. Oczywiście spotkanie miało być bez żadnych giftów, ale Sylwia postanowiła nas po rozpieszczać:)













Firmy, które przekazały upominki dla nas:
1. Embryolisse
2. Eveline
3. Evree
4. Glazel
5. Global Cosmed Group– Apart Natural
6. Home Delight
7. IVR
8. Joanna
9. Lee Stafford
10. Lemax
11. Original Source
12. Soraya
13. Tenex – Vintage Body Oil
14. Verona




Chciałam serdecznie podziękować za wszystkie upomniki:) 
Wszystkie kosmetyki zostaną przeze mnie przetestowane i opisane na blogu;)

6 komentarzy:

  1. Same wspaniałości ;) Miłego używania ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardziej niż giftów zazdroszczę pogaduchów :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Cieszy mnie to, że opiszesz otrzymane kosmetyki:) bo ostatnio spotykam się na blogach, że po takich spotkaniach dziewczyny robią np. z otrzymanych kosmetyków rozdania:(

    OdpowiedzUsuń
  4. Sporo nowości jak dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Widzę, że Joanna hojnie Was obdarowała, ciekawe kosmetyki dostałyście ;))

    OdpowiedzUsuń

Statystyka

Obsługiwane przez usługę Blogger.