wtorek, 19 listopada 2013

Przygarnij kosmetyk

Hej,
Ze sporym opóźnieniem informuję, że suchy szampon Batiste wędruje to

nika88


Czekam na maila z danymi do wysyłki:)

Kolejnym kosmetykiem, który szuka nowej właścicielki są plastry do depilacji twarzy z woskiem o zapachu owoców leśnych.



Plastry są nowe, nie używane.

Dwie podstawowe zasady:
- musisz być publicznym obserwatorem mojego bloga
- wysyłam tylko na terenie Polski


Na zgłoszenia czekam do 29 listopada. Zwycięzcę ogłoszę 1 grudnia. Wraz z rozdaniem, w którym do zgarnięcia będzie zestaw kosmetyków kolorowych:)

7 komentarzy:

  1. ja chętnie przygarnę, bo często takich używam,tylko do tej pory miałam aloesowe.Nawet nie wiedziałam , że o zapachu owoców lasu te plastry wystepują.
    obserwuję: moni0212

    OdpowiedzUsuń
  2. zgłaszam się :) obserwuje: kaate

    OdpowiedzUsuń
  3. Chętnie bym wypróbowała :)
    Obserwuję jako: Iwona

    OdpowiedzUsuń
  4. ciągle szukam ideału, dlatego zgłaszam się. :)

    obserwuję jako nataliya :)

    OdpowiedzUsuń
  5. mam je :D Ale jesczez nie uzywalam :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Oczywiście się zgłaszam :)

    Obserwuję jako: recenzjatorka
    E-mail: recenzjatorka@gmail.com

    Bardzo fajny szablon bloga! :)

    OdpowiedzUsuń

Statystyka

Obsługiwane przez usługę Blogger.