poniedziałek, 21 października 2013

Przygarnij suchy szampon Batiste

Hej,
Standardowo z opóźnieniem oznajmiam, że nową właścicielka paletki Technic jest:


Spodziewaj się jutro maila ode mnie;)



Kolejnym kosmetykiem, który szuka nowego domu jest suchy szampon Batiste wersja Cherry. Miał swoje dwie szanse niestety żadnej z nich nie wykorzystał.



Jeśli nie przeszkadza Ci, że był użyty dwa razy to zapraszam do zabawy:)

Dwie podstawowe zasady:
- musisz być publicznym obserwatorem mojego bloga
- wysyłam tylko na terenie Polski

Zgłaszać się można do 1 listopada.



P.S. Niedługo na blogu pierwsze rozdanie, w którym można będzie wygrać min, również szampon Batiste:)

12 komentarzy:

  1. chętnie przygarnę :)
    Obserwuje jako: BeWomen85

    OdpowiedzUsuń
  2. Chętnie przygarnę Batiste:)

    Obserwuję jako: nika88 :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja się nie zgłaszam po szamponik :))
    Chciałam tylko powiedzieć, że masz bardzo ciekawy blog i zostaje tu na stałe :))
    Zapraszam do mnie i do wzajemnej obserwacji :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwszy konkurs w jakim wezme udział ! :)
    Obserwuję jako Salamandra Plamista

    OdpowiedzUsuń

Statystyka

Obsługiwane przez usługę Blogger.