piątek, 11 października 2013

Odżywka do włosów idealna;)

Hej,

Dzisiaj kilka słów o mojej ulubionej odzywce do włosów:)

Lekka odżywka w spray'u Pantene Aqua Light





Odżywka jest dwufazowa w wygodnym opakowaniu z mgiełką. Przed użyciem trzeba wstrząsać.
Po użyciu produktu nawet najbardziej splątane włosy się rozczeszą bez żadnego problemu. Odżywka odżywia włosy i ich nie obciąża. Nie przyśpiesza przetłuszczenia włosów. Odżywka nie powoduję elektryzowania włosów z czym miałam duży problem przy ozywaniu odzywki Gliss Kur'a.  Dużym plusem jest tez piękny zapach.
Rzadko kiedy produkt mnie na tyle zadowoli, że wracam do niego. W przypadku odżywek do włosów w spray'u ie spotkałam lepszej;)
W promocji możecie upolować to cudo już za 12 zł:)
Zdecydowanie jest to moje must have w pielęgnacji włosów.

Odzywkę z czystym sumieniem polecam:)

Miałyście już ten produkt? Jakie są Wasze ulubione odzywki w spray'u?:)



8 komentarzy:

  1. Z klasycznej odżywki z tej serii nie byłam zadowolona, ale może wersja w spray`u jest lepsza ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie znam. ale Twoja recenzja mnie chyba pokusiła. uwielbiam takie produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  3. chyba nigdy nie miałam odzywki w sprayu, a moja siostra się zachwyca takową ale z Gliss Kur bodajże:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dawno nie miałam żadnej takiej odżywki, może wypróbuję.

    OdpowiedzUsuń
  5. Moja współlokatorka ją ma i jakoś zachwycona nie jest :P Mówi, że droga i w sumie niewiele robi, ale pachnie ładnie - i ja to potwierdzam :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Odżywki w spreyu nie miałam, ta ma dużo plusów:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy jej nie miała i na chwilę obecnie mam zbyt dużo produktów do zużycia.

    OdpowiedzUsuń

Statystyka

Obsługiwane przez usługę Blogger.