czwartek, 5 września 2013

Zmiękczający krem kakao i wanilia

Cześć,

Każdy kosmetyk doczeka swojej recenzji, teraz jest kolej na krem do ciała, który bezkonkurencyjnie stał się moim ulubionym;)

Krem zmiękczający do ciała o zapachu kakao i wanilii 




Od producenta:
Apetyczny aromat kakao i dzikiej wanilii czyni proces pielęgnacji skóry nie tylko skutecznym ale i przyjemnym.  Ekstrakty kakao i wanilii opóźniają procesy starzenia, przywracają skórze elastyczność i odżywiają ją.  Po użyciu kremu skóra staje się gładka, aksamitna i delikatna, ma przyjemny zapach. 

Moja opinia:

Na początku zaznaczę, że do tej pory unikałam wszystkich mazideł do ciała o zapachach czekoladopodobnych. Powód prosty- męczą mnie takie zapachy i ciężko się je zużywa.
Pierwsza myśl po kupieniu balsamu: "Bony do czego to doszło, żebym ruski balsam kupowała".
Odczekał swoje parę miesięcy w zbiorach, ale i na niego pora przyszła. I tu zaczęła się moja miłość. Krem pachnie cudnie, wchłania się ekspresowo a skóra pozostaje miękka i wygładzona na długo. 
Konsystencja jest typowa dla mleczek: nie za gęste nie za rzadkie. Zapach rewelacja, chociaż według mnie pachnie kawą,. Nie jest on jednak nachalny i jakoś strasznie intensywny jak to w niektórych balsamach jest- po prostu jest naturalny, niechemiczny. Opakowanie proste bez żadnych wymysłów. Łatwo się "wydobywa" krem. Minusem dużym opakowania jest zamknięcie- tradycyjna zakrętka
Cena za 150 ml kremu 10 zł- więc jakiejś tragedii strasznej nie ma. Gorzej już z dostępnością. Ja swój krem zakupiłam w sklepie internetowym Prosto z natury (który zresztą polecam). Stacjonarnie się z nim jeszcze nie spotkałam.


Plusy:
- zapach
- wchłania się ekspresowo
- skóra pozostaje miękka i nawilżona


Minusy:
- nieszczęsna zakrętka ( chociaż za taką jakoś można ją odpuścić;p)
- dostępność


Produkt jak najbardziej godny polecenia!:) 


Miałyście? Używałyście?

8 komentarzy:

  1. Mnie kuszą rosyjskie kosmetyki, jeszcze żadnego nie stosowałam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Sama chętnie bym nabyła trochę rosyjskich kosmetyków :) Z tym kremem spotykam się pierwszy raz.

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę sobie zapisać, że mam go kupić jak będę składać na tej stronie zamówienie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwszy raz się z nim spotykam, ale dla zapachu i działania bym się skusiła :)

    OdpowiedzUsuń
  5. no calkiem, calkiem :) ja nie mialam rosyjskich kosmetykow i chyba miec nie bede

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie by już samym zapachem skusił! Uwielbiam wanilię :P Przy okazji zapraszam do wzięcia udziału w moim rozdaniu z okazji roczka bloga :) Do wygrania dwa zestawy kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń

Statystyka

Obsługiwane przez usługę Blogger.