poniedziałek, 2 września 2013

Zapowiedź wrześniowych recenzji

Cześć,
Na samym wstępie "rozstrzygnięcie" przygarniania henny. Nie przeciągając ( bo i tak już przeciągałam tydzień)
Kolor basma- bluegirl.ewa
Kolor kasztan- Kaśśś^^
 Kolor brąz-Pepa


Zaraz się biorę za pisanie maili do Was;)


A o czym we wrześniu przeczytacie u mnie?
- krem DLA
- pianka oczyszczająca do twarzy Loreal
- szampon z olejkiem arganowym i granatem Green Pharmacy
- zmiękczający krem do ciała kakao i wanilia
- maska do włosów zniszczonych Pilomax

- żel pod prysznic kwiat wiśni Avon
- maseczka z zieloną glinką Ziaja Nuno
- balsam do ciała Soraya
- krem BB Soraya
- maseczka z glinką z Łażni termalnej Avon
- maseczka z glinką Avon

Pojawią się też standardowe posty:
- zużycia wakacyjne
- zakupy sierpniowe
- przygarnij kosmetyk;)


Także wrzesień zapowiada się ciekawie:)
O czym chcecie przeczytać w pierwszej kolejności?


Do napisania;)

8 komentarzy:

  1. Poczytam z miłą chęcią pierwsze o szamponie z olejkiem arganowym i granatem Green Pharmacy:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jestem ciekawa zmiękczającego kremu do ciała kakao i wanilia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem ciekawa recenzji pianki do twarzy od L`oreala :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chyba najchętniej poczytam o piance L'oreal :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapowiada się bardzo interesująco!

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję i czekam na maila, właśnie miałam farbować włosy na dniach.

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie najbardziej interesuje krem do ciała kako i wanilia:D

    OdpowiedzUsuń

Statystyka

Obsługiwane przez usługę Blogger.