poniedziałek, 23 września 2013

Zakupy wrześniowe

Wprawdzie wrzesień się jeszcze nie skończył, ale zakupów już nie będzie żadnych.
Zapraszam do obejrzenia moich nowości wrześniowych.


Darmowa wysyłka w paatalu skusiła mnie na dwie odżywki do włosów:


Następna darmowa wysyłka na kokardi. Nowa seria kosmetyków do wlosow plus odzywka z henna, na która polowałam od dawna...


Darmowa wysyłka w sklepie internetowym Hean.. Dwa lakiery na które polowałam od dawna plus próbka pudru i próbki pomadek. Gratis dostałam lakier.


Oczywiście -25% w Biedronce na szampony skusiło..


I na koniec mieszanka zakupów: Odżywka z Garniera z Biedronki, odzywka masło shea i awokado Carrefour.



Moje włosy w tym miesiącu zostały dopieszczone pod względem zakupów naprawdę porządnie;)
W dużej mierze do zakupów przyczyniły się darmowe wysyłki. Nie ma co się okłamywać, ale brak kosztów wysyłki jest pozytywną i kusząca promocją.


A jak Wasze wrześniowe zakupy?:)

13 komentarzy:

  1. Dużo tych produktów do włosów :) Ja w tym miesiącu troszkę przesadziłam z kosmetykami, ale w następnym powinno być lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja przegapiłam darmową wysyłkę w Hean.
    Włosowa istna rozpusta :)

    OdpowiedzUsuń
  3. muszę odwiedzić te sklepy o których piszesz (internetowe) i poczekać na darmową przesyłkę bo produkty kuszące :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pani przede mna w Biedronce tez robila zapasy na szampony, wziela az 7 :p

    OdpowiedzUsuń
  5. Darmowe dostawy kuszą ogromnie :)
    Miałam ten różowy szampon Elseve, pod koniec opakowania zaczął przesuszać mi włosy, także musiałąm na jakiś czas go odstawić.

    OdpowiedzUsuń
  6. Balea ach Balea :-)
    fajne zakupy i rzeczywiście sporo produktów do włosów :-)
    mnie kusiły zakupy w Hean, ale na szczęście zdołałam się powstrzymać :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne zakupy ;) Ile szamponów i odżywek ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Moje szamponowe i odżywkowe zapasy topnieją i jestem zmuszona je uzupełnić :D Przypomniałaś mi o tym :)

    OdpowiedzUsuń
  9. woooow jakie zapasy rewelacyjne i ogromne! ;D Swietnie ;) czeog ja nie wiedzialam o tych darmowych wysylkach ;o

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo lubię tę zieloną odżywkę z Garniera, u mnie sprawdza się świetnie ;). Polecam Tobie też pomarańczową z morelą jeżeli jeszcze nie miałaś.

    U mnie we wrześniu znowu dużo zakupów, a miałam się ograniczyć... :(

    OdpowiedzUsuń
  11. Mi te nowości Baleowe też wpadły do oka, ale jeszcze nie skusiłam się, ma za wiele kosmetyków do włosów, tym nie mniej czekam na Twoją opinię w ich temacie, jak fajne to kupię, choćby nie wiem co ;)

    OdpowiedzUsuń

Statystyka

Obsługiwane przez usługę Blogger.