czwartek, 5 września 2013

Przygarnij piasek od Paese

Kolejna część zabawy:)

Do oddania mam lakier piaskowy Paese nr 322

http://sklep.paese.pl/p/449-lakiery-piaskowe

Lakier jest użyty raz. Niestety piaskowe lakiery totalnie do mnie nie przemawiają,
Jeśli nie przeszkadza Ci to, że lakier był używany to zapraszam;)

Termin zgłaszania się jest do 13 września 2013 r.

Dwie podstawowe zasady:
- musisz być publicznym obserwatorem mojego bloga
- wysyłam tylko na terenie Polski




Formularz zgłoszeniowy:
Obsewuje jako:
Mail:


Zapraszam do zabawy;)

16 komentarzy:

  1. Jasne, że jestem chętna na ten lakier :) Piaskowych lakierów mam aż 1 sztukę, więc miło będzie spróbować więcej i kolorów i firm :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oczywiście obsewuje jako: Just Beauty
    Mail: justbeauty91@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Obsewuje jako: theMonique
    Mail: scar_lett@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale śliczny :D

    Obsewuje jako: InfallibleLifestyle
    Mail: infalliblelifestyle@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Obsewuje jako: Meds
    Mail: agatakorn@gmail.com

    Chcę go :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Obsewuje jako: czarnulkaa
    Mail: klaudia.sobolewska277@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. obserwuje jako: dream7
    mail: monia9873@wp.pl

    pozdrawiam ;);*

    OdpowiedzUsuń
  8. obserwuję jako: Samara
    mail: samaranw666@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  9. obserwuję:moni0212
    mail:moni0212@op.pl

    OdpowiedzUsuń

  10. Obsewuje jako: recenzjatorka
    Mail: recenzjatorka@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie miałam jeszcze styczności z lakierami piaskowymi więc chętnie wezmę udział ;)
    Obseruję jako: Vejjs.
    e-mail: eiif@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. haha, też w szkicach mam podobną notkę, niemalże tego samego bohatera (tylko inny numer.) :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja chcę! :D mam dawno ochotę przetestować piaskowca :)
    obserwuję jako: Diana Kamińska
    e-mail: dianakaminska@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  14. O chyba jeszcze się załapię :)

    Obsewuję jako: Soemi87
    Mail: soemi87@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. Jeśli jeszcze można to też chcę :p

    Obserwuję jako: Mała wredota
    mail: wiolamazurek@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Szybko się obudziłam, nie ma co :D

    OdpowiedzUsuń

Statystyka

Obsługiwane przez usługę Blogger.