niedziela, 29 września 2013

Przygarnij paletkę cieni Technic..

Hej,
Z lekkim opóźnieniem ogłaszam, że nową właścicielką piaska od Paese jest

Mała wredota




Dzisiaj do oddania mam paletkę cieni Technic. Użyłam raz dwóch cieni, ale nie moja bajka. Więc czeka na nową właścicielkę. 



Paletka jest użyta raz. Jeśli Ci to nie przeszkadza zapraszam do zabawy.



Dwie podstawowe zasady:
- musisz być publicznym obserwatorem mojego bloga
- wysyłam tylko na terenie Polski



Zgłoszenia przyjmuję do 9 października. 

21 komentarzy:

  1. obserwuję jako:dziki agrest
    maul:dzikiagrest1@interia.eu

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja! ja! wybierz mnie :D
    obserwuję jako ernestyna44
    ernestyna44@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Chętnie stałabym się posiadaczką takiej paletki. Miałabym lekko spóźniony prezent urodzinowy :D
    Obserwuję jako: Iwona
    e-mail: iwonager8@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Chętnie przygarnę ;)
    Obserwuję jako: Vejjs
    E-mail: eiif@o2.pl

    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Chętnie przygarnę tę paletkę - może w końcu zacznę malować oczy cieniami ;)

    Obserwuję jako: Pink Caster Sugar
    pinkcastersugar@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Chętnie bym się nią zaopiekowała :)
    Obserwuję jako: nika88
    E-mail: one-more-dress@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Chętnie przygarnę, bo mam pozostałe dwie wersje palet od Technic :)

    Agusiak747
    agu747@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. ja tez chce :)
    czarnulkaa
    klaudia.sobolewska277@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Zawsze mnie ta paletka kusiła, zgłaszam się :)
    Obserwuję jako rzenn :)
    ma.rzen.ka@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. obserwuję: bluegirl.ewa
    mail bluegirl.ewa@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam wersję fioletową tej paletki więc chętnie przygarnę wersję nude...
    obserwuję: MoNuSiA
    mail monusia@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Moja kosmetyczna z chęcią przygarnie tę paletkę ;D
    obserwuje jako: dream7
    e-mail: monia9873@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. zaopiekuję się :)
    obserwuję ; VanillaSky
    e-mail: vanillasky0306@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  14. ja chetnie przygarnę ;)

    xhopefulx@gmail.com
    becomingbeauty :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratulacje!
    A chętnie przygarnę ową paletke
    obserwuję jako: Soemi87
    e-mail: soemi87@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję wygranej:) Spróbuję swojego szczęścia w rozdaniu;)

    Obserwuję jako: Wszystkowo
    e-mail: moka_org@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  17. Ta paletka ma wspaniałe kolory, i mój ulubiony pomarańcz ;)
    Chętnie zgłaszam się :)
    Obserwuję jako Tanika i Wojtas
    e-mail: tanika@mailmix.pl
    Pozdrawiam ciepło i życzę udanego weekendu ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Obserwuję jako nataliya.
    n.szymczak@gazeta.pl

    Ps. Paletka piękna.;)

    OdpowiedzUsuń
  19. obserwuję jako ejndzel
    ejndzel92@tlen.pl

    ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. kochana często do Ciebie zaglądam i uważam,że bez Ciebie moje rozdanie nie może się odbyć! :) przygotowałam coś specjalnego - do wygrania najnowszy paesebox! Chętna? Zapraszam do siebie!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Statystyka

Obsługiwane przez usługę Blogger.