czwartek, 12 września 2013

Nowości sierpniowe;)

Cześć,
W sierpniu dużo nie przybyło;) Biorąc pod uwagę moje zapasy to bardzo dobrze, że zakupów mnie;)

Na pierwszy ogień Rossmann i dwa żele z limitki zimowej w zawrotnej cenie 3,49 zł;)


Koło Biedronki przejść obojętnie nie sztuka, ale tym razem skromnie:


Zakupy na mojej ulubionej aukcji http://allegro.pl/listing/user/listing.php?us_id=13495285



I na koniec pamiątka z wakacji;) Takie cuda można znaleźć w Wilnie;) Ceny śmiesznie niskie, po pierwszym użyciu maski jestem jak najbardziej na plus;)


I na tym koniec;)

Miałyście coś z kosmetyków kupionych przeze mnie?:)

11 komentarzy:

  1. Mam żel do mycia twarzy z Green Pharmacy ale czeka na swoją kolej. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Od tego sprzedawcy z allegro i ja mam kilka rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sporo nowości :) Peelingi Joanny uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super zakupy, każdy z tych kosmetyków zużyłabym z przyjemnością

    OdpowiedzUsuń
  5. sporo tego, ja tych żeli z OS nie lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Łał, nigdy nie byłam w Wilnie :)
    A nowości wspaniałe i jak ich duuużo!

    OdpowiedzUsuń
  7. W Wilnie byłam raz i niestety wtedy jeszcze nie czyhałam na włosowe produkty, ciekawa jestem ich działania ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne są te peelingi z Joanny ;)

    OdpowiedzUsuń

Statystyka

Obsługiwane przez usługę Blogger.