czwartek, 15 sierpnia 2013

Przygarnj Henne

Cześć Dziewczyny,

Od dawna myślałam nad serią mini rozdań. Ostatecznie do pomysłu tego zainspirowała mnie Aneta z bloga http://aneniakosmetyki.blogspot.com/  gdzie sama prowadzi cykl "Przygarnij kosmetyk" Po spotkaniach blogerek zostaje mi trochę rzeczy- wiadomo nie zawsze w paczce dostanę mój kolor czy produkt, który używam. Czasami też sama kupię coś pod wpływem emocji potem jednak dochodzę do wniosku, że nie będę używała i tak to leży..

Na pierwszy ogień idą trzy opakowania henny ELD.



Produkty  są nowe.
Czas na zgłoszenie macie do 25 sierpnia.
Do wyboru trzy kolory, więc trzy osoby będą wylosowane
- kasztan
- brąz
- basma



Dwie podstawowe zasady:
- musisz być publicznym obserwatorem mojego bloga
- wysyłam tylko na terenie Polski




Formularz zgłoszeniowy:
Obsewuje jako:
Mail:
Kolor:



Zapraszam do zabawy:)



4 komentarze:

  1. Obsewuje jako: bluegirl.ewa
    Mail: bluegirl.ewa@gmail.com
    Kolor: basma

    OdpowiedzUsuń
  2. Obsewuje jako: Kaśśś^^
    Mail: kasiulek1992@op.pl
    Kolor: kasztan
    ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Obsewuje jako: Pepa
    Mail: peputka89@gmail.com
    Kolor: brąz

    OdpowiedzUsuń
  4. Obsewuje jako: recenzjatorka
    Mail: recenzjatorka@gmail.com
    Kolor: kasztan

    OdpowiedzUsuń

Statystyka

Obsługiwane przez usługę Blogger.