piątek, 30 sierpnia 2013

Krem rokitnikowy

Hej,
Dzisiaj słów kilka o kremie, który podbił moje serce i twarz;) Krem kupiłam podczas zakupów w sklepie

http://kalina-sklep.pl/kalina/SKLEP14/

Krem rokitnikowy



Od producenta:

"Tani i prosty krem o nieocenionych właściwościach. Krem i inne kosmetyki sporządzone na bazie oleju rokitnikowego i z wyciągów z rokitnika są od setek lat stosowane na Syberii. Cera tłusta wymaga specjalnej pielęgnacji. Od kosmetyków wymaga się nie tylko tego aby nie zatykały porów skóry, ale też miały wyraźne działanie  bakteriobójcze. Nimniejszy krem spełnia te wymogi.  Wchodzące w skład kremu oleje rokitnikowy i słonecznikowy doskonale nawilżają skore i nasycają ją witaminami i mikroelementami. Stosować rano i wieczorem na oczyszczoną skore twarzy i szyi."




Moja opinia:

Zapach 

piękny ziołowy, nienachalny.

Konsystencja 

nie rzadka i nie gęsta, kolor żółty

Opakowanie:

 przypomina opakowanie maści aptecznej:) U mnie jak najbardziej na plus.

Działanie: 

Na samym początku dodam, ze moja twarz ma skłonność do przetłuszczania, zatkanych porów, wyprysków. Krem kupiłam ot z ciekawości przy okazji innych zakupów. Zachęciła mnie niska cena ok. 5 zł. Postanowiłam używać go na na noc. Krem przez pół roku używania spisał się rewelacyjnie. Wypryski przegrały walkę z nim i każda ich wizyta na mojej buzi to raczej spontaniczna rzadkość;) Poradził sobie też doskonale z zatkanymi porami i zaskórnikami- jest ich zdecydowanie mniej. Cera jest wygładzona i zdrowsza.


Plusy:
- ciała bakteriobójczo
- nie zatyka porów
- zapobiega powstawaniu wyprysków
- zmniejsza przetłuszczanie się skóry
- nawilża
- piękny ziołowy zapach
- proste opakowanie
- cena ok 5 zł


Minusy:
- dostępność- krem widziałam tylko w jednym sklepie online:(

Z czystym sumieniem krem polecam;)


Miałyście już styczność z tym kremem? Jakie są Wasze ulubione kosmetyki rosyjskie?

13 komentarzy:

  1. Nie miałam go nigdy ale zachęciłaś mnie tym postem, bo ostatnio moja twarz odmawia mi posłuszeństwa i wyskakują mi niespodzianki ;<

    OdpowiedzUsuń
  2. oooo, jak na trądzik dobry to biorę :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooo. Zaciekawiłaś mnie tym kremikiem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę go wypróbować, bo niestety moja buźka też potrafi mnie zaskoczyć różnymi problemami..

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy i niedrogi może dostępność się poprawi;)

    OdpowiedzUsuń
  6. wygląda jak maść apteczna, może w aptece jest dostępny??

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo mnie zaciekawił ten krem. Szkoda, że tak kiepsko z dostępnością...

    OdpowiedzUsuń
  8. Kosmetyk nie nadający się do mojej twarzy, ale bardzo ciekawy:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Szkoda, że jest tak słabo dostępny.

    OdpowiedzUsuń

Statystyka

Obsługiwane przez usługę Blogger.