niedziela, 4 sierpnia 2013

Krem do rąk Anida

Cześć,

Chciałam Wam napisać słów kilka o moim ulubionym kremie do rąk. 


Krem do rąk i paznokci wosk pszczeli i olej makadami


Opis producenta:

Krem  do  pielęgnacji suchej i szorstkiej skóry  dłoni i paznokci. Posiada bardzo dobre właściwości osłonowe i pielęgnacyjne. Odbudowuje zniszczoną i popękaną skórę rąk. Zapobiega tworzeniu się suchego naskórka. Wosk pszczeli działa natłuszczająco, ochronnie i zapobiega wysuszaniu skóry. Olej makadamia posiada wyjątkowe właściwości regeneracyjne - zmiękcza i wygładza naskórek, przyspiesza odbudowę uszkodzeń skóry i skutecznie łagodzi podrażnienia.
Wcierać w skórę rąk i paznokcie kilka razy dziennie. Na noc nałożyć grubszą warstwę i pozostawić do wchłonięcia.Przebadany  dermatologicznie

Składniki (INCI) : Aqua, Macadamia Ternifolia Seed Oil,  Caprylic/Capric Triglyceride, Ceteareth-20 (and) Cetearyl Alcohol, Glycerin, Beeswax, Mineral Oil, Tocopheryl Acetate, D-panthenol, Polyacrylamide (and) Hydrogenated Polydecene (and) Laureth-7, Allantoin, Benzyl Alcohol, Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone, Parfum, Hexyl Cinnamal, Lilial, Limonene.





Moja opinia;

Krem ma białą gęstą konsystencję. Doskonale nawilża i wygładza spierzchnięta skórę, pozostawiając delikatną warstewkę. Skóra pozostaje odżywiona i miękka. Plusem jest też to, ze idealnie radzi on sobie z suchymi skórkami paznokci.i nawilża je. Jest to idealny krem na zimę i mrozy.


Jest to krem idealny do suchej i zniszczonej skóry rąk i paznokci.


Podsumowując:
+ nawilża suchą skórę
+odbudowuje suchą i popękaną skórę dłoni 
+ zmiękcza i wygładza naskórek
+ łagodzi podrażnienia
+ niska cena
-/+ dostępny w Drogerii Natura lub aptekach
- zapach początkowo delikatny miodowy przy dłuższym używaniu staje się jednak męczący



Myślę, że warto przetestować. I naprawdę polecam:)


A może używałyście już tego kremu? Jaki jest Wasz ulubiony krem do rąk?

18 komentarzy:

  1. nie używałam nigdy nic z tej firmy i w ogole o jej istnieniu dowiedzałam sie chyba w ubiegłym tygodniu..po tym co piszesz na zimę może być idealny :)

    obserwuję :) i zapraszam do mnie : www.la-mujer-perfectaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. nie znam za bradzo tej firmy, ale ja do kremów latem nie przywiązuje tak uwagi ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam dwa kremy tej firmy, w tym także ten, ale mnie nie oczarowały.

    OdpowiedzUsuń
  4. nie znam tego kosmetyku ani firmy..cos nowego :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam wersję niebieską i nawet bardzo mi się spodobała. Co prawda nie regenerował skóry i nie nawilżał dogłębnie, ale do codziennego używania po myciu rąk nadawał się idealnie. Cena to również duży plus. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. dla mnie absolutnym nr 1 wśród kremów do rąk jest krem naprawczy z Marizy :)
    zanim go odkryłam przetestowałam wiele i w każdym mi coś nie pasowało...

    OdpowiedzUsuń
  7. czytałam o nim już dużo dobrego, muszę kiedyś wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  8. zwykle łapy kremuję tylko w okresie zimowym,więc jak napotkam ten krem,chyba się skuszę,bo lubię ostatnio miodowe zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałam z tej firmy krem do stóp i byłam zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję za odwiedziny i pozostawieniu komentarza ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja lubię jak krem do rąk ładnie pachnie. Twój ma w składzie wosk pszczeli, to może faktycznie świetnie działać na paznokcie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Nigdy nie spodkałam się z tym kosmetykiem. Ciekawy ma skład, chyba sie na niego skusze, ciekawe czy sprosta moim wymagającym dłoniom. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie miałam jeszcze w ogóle do czynienia z tym kosmetykiem, ale na razie mam jeszcze zapasy innego kremu do rąk;)

    OdpowiedzUsuń
  14. myślę że byśmy się polubili ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Słyszałam o nim same pozytywy, gdyby nie to, że mam kilkanaście kremów do rąk to bym się skusiła :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Pierwszy raz widzę produkt tej firmy.

    OdpowiedzUsuń

Statystyka

Obsługiwane przez usługę Blogger.