wtorek, 27 sierpnia 2013

Krem do depilacji nóg Joanna

Cześć,
Jutro postaram się wrzucić "wyjaśnienie" mojej nieobecności a już teraz zapraszam na recenzję  kremu do depilacji Joanna.

Krem do depilacji z olejkiem agranowym





Co mówi producent:

Dzięki nowoopracowanej formule Krem do depilacji Sensual 3 minuty zapewnia jeszcze szybszą i skuteczniejszą depilację nóg. Zawiera olejek arganowy, który ma właściwości nawilżające, kojące i odżywcze. Po zastosowaniu skóra staje się wyjątkowo gładka i aksamitna w dotyku



Skład:

Krem: Aqua, Cetearyl Alcohol, Urea, Calcium Thioglycolate, Potassium Thioglycolate, Potassium Hydroxide, Glyceryl Stearate SE, Propylene Glycol, Ceteareth-20, Butyrospermum Parkii Butter, Chamomilla Recutita Flower Extract, Paraffinum Liquidum, Argania Spinosa Kernel Oil, Parfum, Eugenol, Hexyl Cinnamal, Butylphenyl Methylpropional, Cl: 77891.




Moja opinia: 

Krem niby formuła ekspresowa ale jednak nie do końca sobie radzi z usuwaniem włosków. Mimo, że trzymałam go dłużej niż zalecane 3 minuty efekt taki sam. Ostatecznie i tak musiałam skorzystać z maszynki. Na plus zapach, który ładniej pachnie niż inne kremy do depilacji tejże firmy.

Do produktu na pewno nie wrócę.


Miałyście ten krem? Jak Wasze odczucia?

13 komentarzy:

  1. Mialam nie jeden krem do depilacji, także tej firmy, lecz żaden nie usuwa wlosow w całości. nie ma mowy o gładkiej skórze niestety. dlatego zostałam przy maszynkach do golenia i depilatorze. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja trzymam 15min i wszystko schodzi ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. też mam krem do depilacji z joanny i w ogóle się nie spisał:)
    i już nigdy nie kupie żadnego kremu do depilacji:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nigdy nie byłam zadowolona z kremów do depilacji. Żaden nie sprawdził się przy moich włoskach. Wolę maszynki, te są skuteczne ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Używam i wciąż testuję. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. u mnie t6ez marnie wypadl :/ i ten zapach wcale nie jest taki fajny...

    OdpowiedzUsuń
  7. Raz miałam krem do depilacji i to nie dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  8. mam te same zdanie :)
    troszkę się na nim zawiodłam ....

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie miałam z nim do czynienia. Głównie stosuję te z Eveline.

    OdpowiedzUsuń
  10. U mnie totalnie się nie sprawdził, trzymałam nawet 20min, chociaż chyba na opakowaniu było napisane, że nie można tyle. I nic.

    OdpowiedzUsuń
  11. o widzę masz taki sam szablon bloga jak ja aż tak "znajomo" tutaj :)

    OdpowiedzUsuń
  12. A ja nie polubiłam się z tym kremem... ale bardzo lubie żel do golenia z tej serii ;)

    OdpowiedzUsuń

Statystyka

Obsługiwane przez usługę Blogger.