wtorek, 23 lipca 2013

Zużycia maj- czerwiec

Cześć,
Chciałam Wam pokazać co udało mi się zdenkować w ostatnim czasie. Oczywiście standardowo post ma opóźnienia;)



tonik kwiatowy Yves Rocher- jedyną zaletą tego produktu jest delikatny kwiatowy zapach. Poza tym ot zwykły tonik. Można znaleźć lepsze i tańsze
Rewitalizująca kremowa emulsja do oczyszczania twarzy Chiński żeń-szeń Gdzie to oczyszczenie? Nie czułam by moja twarz była oczyszczona. Zapach nieprzyjemny. Jedynym plusem jest pompka.
Pianka do golenia Isana- tania, dobra. Używam od dawna i dalej będę używała.
Żel do higieny intymnej z aloesem- jestem pozytywnie zaskoczona tym produktem: koi podrażnienia, odświeża, nie wysusza. Dodatkowo na plus niska cena i pompka.
.


Energetyzujący płyn do kąpieli Owoce Goji Pollena Natura- Wysusza skórę. Zapach bez rewelacji.
Żel pod prysznic figa&granat Seyo ładny zapach, który na skórze utrzymuję się krótko, pieni się dobrze, konsystencja wodnista
Żel pod prysznic grejpfrut Balea przyjemnie odświeża, ładny zapach,który długo utrzymuje się na skórze, cena przyzwoita.

Balsam do włosów przeciwko wypadaniu Green Pharmacy włosów po nim rozczesać się nie da i nie robi z nimi nic.
Szampon z migdałem i kokosem Pollena Eva myje dobrze, zapach przy dłuższym używaniu jest męczący, Cena niska, gorzej z dostępnością.
Nawilżająca odżywka do włosów żurawina i miód Avon męczący zapach, który się utrzymuje długo na włosach, z włosami nic nie robi.
Gęsty szampon wzmacniający Babuszka Agafi Konsystencja gęsta, ładnie pachnie jednak nie zauważyłam wzmocnienia. Z moimi włosami nie zrobił nic poza plątaniem. Cena wysoka.
Szampon pokrzywowy Pollena Eva odświeża i oczyszcza włosy. Niska cena.


Dwufazowy płyn do demakijażu oczu Awokado Bielenda podrażnia, zostawia tłusta warstwę na twarzy.
Tonik rewitalizujący Avon nawilża, dobrze oczyszcza skórę z resztek makijażu.
Pianka do mycia twarzy Avon oczyszcza dobrze, wydajna, niestety wysusza
Żel do mycia twarzy Kolastyna wysusza, rzadka konsystencja, niewydajny, słabo oczyszcza



Odżywka do włosów mango i aloes Balea nawilża, włosy sa przyjemnie gładkie. Cena niska.
Szampon mango i aloes Balea nawilża, włosy się nie plączą, dobrze oczyszcza.
Balsam nawilżająco wygadzający Sayoss wygładza, ułatwia rozczesywanie.


Płyn do kąpieli wiśniowa tarta Luksja zapach przy dłuższym używaniu jest okropny, wysusza
Żel pod prysznic wanilia& malina Original Source cudowny zapach, długo utrzymuje się na skórze, skóra jest miękka i przyjemna po użyciu
Żel pod prysznic wiśnia i porzeczka Joanna ładny zapach, niska cena, gęsta konsystencja


Nawilżający krem do twarzy Olay nawilżenia nie zauważyłam, lekka konsystencja, wysoka cena
Pomadka ochronna Dove długo się wchłania, zapach nieprzyjemny
Pomadka ochronna AA przyjemny delikatny zapach, nawilża. Idealna na zimę.
Podkład Healthy Mix Bourjois kryje dobrze, ładnie pachnie, higieniczna pompka ułatwiająca używanie. Cena wysoka.

Kupię ponownie
Może kupię 
Nie kupię ponownie


Zużycia przyzwoite.
Moim hitem tych zużyć jest odżywka mango i aloes Balea. Za jakiś czas się pokuszę o dłuższą recenzję tego produktu.

A jakie jest Wasze zdanie o produktach, które zużyłam? Może któryś z moich bubli u Was sprawdza się doskonale?

7 komentarzy:

  1. kilka kosmetyków mnie zainteresowało
    ja właśnie zaczęłam ożywać tego duetu do włosów z mango i aloesem Balea a żele Joanny mają bardzo fajne zapachy :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. czerwony kolor bije po oczach :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Spore denko, Isanę znam i lubię, choć bardziej w formie żelu do golenia. Biały Jeleń i u mnie gościł.
    I u mnie zbliża się denko Bourjois Healthy MIx

    OdpowiedzUsuń
  4. pytałaś u mnie gdzie kupiłam kosmetyki Balea - niestety póki co u nas stacjonarnie ich nie widziałam, zamawiałam przez net

    OdpowiedzUsuń
  5. 100 obserwatorka wita :)
    Żele z Luksji u mnie się dobrze sprawdzają, ale w sumie nie stosuję ich codziennie, bo częściej biorę prysznic niż długą kąpiel w wannie, więc może dlatego u mnie nie wysuszają skóry.

    OdpowiedzUsuń
  6. Pianka z Avonu mnie też niestety wysuszała... Ale poza tym jest całkiem fajna :)

    OdpowiedzUsuń

Statystyka

Obsługiwane przez usługę Blogger.