niedziela, 14 lipca 2013

Nowości czerwcowe

Cześć,


Czerwiec już dawno dobiegł końca, więc pora na moje zakupy:)


Kilka rzezy z allegro:



Podczas spotkania blogerek w Chełmie dołączyłam do Marizy:



Powiem Wam, że podkład balansujący stał się moim faworytem ( więcej o nim już niedługo)


Zamówienie z allegro z Multi Drogerii:


Niestety balsam Ziaja śmierdzi fermentowanymi owocami.
Niebawem pojawi się recenzja maski Scandic.



Kolejne zakupy to http://allegro.pl/show_user.php?uid=13495285 Zamawiałam już tam wcześniej. Zawsze jestem zadowolona z zakupów u tego użytkownika. Już planuję kolejne zamówienie;)




 Odwiedziłam też Yves Rocher:


Wykorzystując ulotkę czerwcową szampon dostałam gratis. Za wszystko zapłaciłam zawrotną kwotę 24 złotych.

Następnie Skarby Syberii  http://skarbysyberii.pl/pl/


Balsamu do włosów aleppo i marokańskiego byłam ciekawa od dłuższego czasu a tam w promocji można było je dostać w cenie ok 12 złotych.


To tyle zakupów czerwcowych:)


Niedługo na blogu liczba obserwatorów przekroczy magiczne 100. Z tej okazji planuję małą niespodziankę;)



9 komentarzy:

  1. udanego testowania, sporo dobroci:P

    OdpowiedzUsuń
  2. Uuuu, ale tego dużo :). Ja w tym miesiącu wydatki sprowadzam do minimum :).

    OdpowiedzUsuń
  3. jedwab CHI jest super :)
    chcę sobie kupić szampon love2mix z papryczką :)

    OdpowiedzUsuń
  4. na prawdę sporo tych nowości :)

    OdpowiedzUsuń
  5. no trochę tego nazbierałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  6. widzę że dużo zamawiasz w internecie

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow, ile świetnych rzeczy.
    Miłego testowania. ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. duzo :) ja kupilam w czerwcu chyba tylko fluid i lakier do paznokci :p

    OdpowiedzUsuń

Statystyka

Obsługiwane przez usługę Blogger.