sobota, 25 maja 2013

Rossmanowe szaleństwo

Wielka rosmanowa promocja dopadła i mnie;)
Jak się tu nie skusić jak taaaka okazja.


- maseczka nawilżająca Ziaja
- maeczka oczyszczająca Ziaja
- maseczka regenerująca Ziaja (2 sztuki)
- maseczka antybakteryjna Perfecta (2 sztuki)
- maseczka oczyszczająca Efektima
- maseczka intensywnie nawilżająca Flos lek 


- płyn micelarny Perfecta
- płyn micelarny Lirene
- tonik nawilzająco- oczyszczający Lirene
- żel do mycia twarzy z mikrogranulkami Perfecta
- peeling gruboziarnisty Lirene 
- żel ze świetlikiem lekarskim i zieloną herbatą Flos lek
- matujący podkład kryjący AA



- chusteczki Alterra
- maseczka odżywianie Lirene
- pomadka ochronna AA
- maseczka wygładzająca Perfecta


- żel pod prysznic mięta&olejek cytrynowy Radox
- pianka oczyszczająca z wyciągiem z ginkgo i ogórka Rival de Loop
- tonik Bio aloesowy Ziaja
- żel do mycia twarzy Lirene
- krem matujący Perfecta 
- krem z awokado Ziaja


Jak Wasze podboje rossmanowe?:)

12 komentarzy:

  1. mam ten żel Perfecty, średniaczek ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne zakupy
    tonik nawilżający Lirene jest bardzo dobry

    OdpowiedzUsuń
  3. te chustecki u mnie sie nie sprawdzily, nie daja rady trwalym kosmetykom

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja jeszcze wracam po pomadki i być może maseczki :D

    OdpowiedzUsuń
  5. I ja skusiłam się na maseczki Ziaja, skoro wszyscy je w tej promocji kupują.
    Patrzyłam na te chusteczki Alterra, ale stwierdziłam że i tak używać nie będę.
    Wzięłam za to 3 błyszczyki Rimmel i pomadkę Wibo.

    Balsamy do ust też obejmuje promocja? Ze też na blogach nie przewijają się masełka Nivea.

    OdpowiedzUsuń
  6. faktycznie poszalałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow ile dobroci ;) Ja uwielbiam maseczki z Ziaji.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja kupiłam tylko kilka maseczek i kolejną pomadkę Wibo :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałam przyjemnośc je testowa. Do zobaczenia na spotkaniu.

    OdpowiedzUsuń
  10. Mi najbardziej przypadła do gustu ta żółta maseczki ziaji :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Maseczki z Perfecty mi przypadły do gustu:)

    OdpowiedzUsuń

Statystyka

Obsługiwane przez usługę Blogger.