środa, 3 kwietnia 2013

Top drogeria

Dzisiaj słów kilka o sklepie, który odkryłam jakiś czas termu. 

 http://www.topdrogeria.pl/

Na początku roku na jednym z blogów przeczytałam właśnie o tym sklepie. Z ciekawością przejrzałam "asortyment", który oferuje. Dopadła mnie wielka zazdrość, że taki fajny sklep jest i  znowu nie w Lublinie. Kilka dni później znowu buszowałam po ich stronie internetowej i wtedy po spojrzeniu oświeciło mnie, ze drogeria jest z Lublina!!! 
Wśród asortymentu sklepu znajdziemy takie firmy jak min. Chantal, Pase, Marion, Delia, Celia,Orientana, Flomar. Ceny są przyzwoite. Cały czas pojawiają się nowe produkty;

Dodatkowo zakupy powyżej 30 zł na terenie Lublina dostaniemy z dostawą do domu:)
Skorzystałam z tej opcji dwukrotnie. W ciągu 10 godzin od złożenia zamówienia kosmetyki były u mnie.  


Teraz pora na moje zakupy, które poczyniłam na początku lutego w http://www.topdrogeria.pl/



- szczotka do włosów Donegal
- odżywka do włosów nawilżająca z proteinami soi i algami Chantal
- jedwab w płynie Chantal
- eliksir do skórek i paznokci z olejkiem arganowym Marion

Po złym doświadczeniu z "I Love Beauty" ( pisałam o tym tutaj ) tym bardziej cieszę się, że odkryłam taki fajny sklep. Ceny przyzwoite, asortyment bogaty- czego chcieć więcej:)
Z czystym sumieniem mogę polecić zakupy w Top Drogerii. 


P.S. Do dzisiaj nie dostałam, żadnej odpowiedzi na swojego maila z I Love Beauty. Próbowałam dzwonić niestety bez skutku. Szkoda, że trafiają się firmy, które w tak "profesjonalny" sposób traktują klientów.
 

5 komentarzy:

  1. Jestem bardzo ciekawa eliksiru do skórek i paznokci z olejkiem arganowym Marion - czekam na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze, że tym razem się ułożyło :))
    Widać jak Ilovebeauty podchodzą do klienta skoro nie odpisują...

    OdpowiedzUsuń
  3. Aż sobie zaglądnę do tej drogerii:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Daj znac jak sprawdził się u Ciebie eliksir do skórek i paznokci z olejkiem arganowym Marion.

    OdpowiedzUsuń
  5. właśnie jestem na ich stronie, mam zamiar kupić tę samą co Ty odżywkę Chantal
    jesteś z niej zadowolona?

    OdpowiedzUsuń

Statystyka

Obsługiwane przez usługę Blogger.