czwartek, 4 kwietnia 2013

Sklep Kokardi- moje nowe nabytki

W marcu skusiłam się na zamówienie na http://kokardi.pl/

Skusiłam się na: 


 - szampon malinowy Balea
- szampon kokosowy do włosów farbowanych Balea
- szampon nabłyszczający figa i perły Balea
- szampon nawilżający mango i aloe wera Balea



 - odżywka nabłyszczająca figa i perły Balea
- odżywka nawilżająca mango i aloe wera Balea
- odżywka regenerująca Balea



- krem do stóp ( gratis)
- żel pod prysznic grejpfrut Balea
- gęsty balsam wzmacniający do włosów Receptury Babuszki Agafii
- gęsty szampon wzmacniający  Receptury Babuszki Agafii



Zawsze z zazdrością patrzyłam jak na Waszych blogach pojawiają się cuda z Balea a ja z racji braku dostępu do nich mogłam tylko zadowolić się widokiem;)

 http://kokardi.pl/ ma w miarę bogatą ofertę, która się ciągle powiększa. Kontakt mailowy jest błyskawiczny. Swojego maila z zapytaniem dotyczącym asortymentu wysłałam po 21 i już po kwadransie odpowiedź miałam na skrzynce:) 
Co do przesyłki to sklep oferuje moją ulubioną formę czyli paczkomat::)
Przelew za kosmetyki wykonałam w czwartek rano a już w sobotę dostałam smsa, że paczka czeka na mnie. 
Warto też wspomnieć, że KAŻDY kosmetyk był zapakowany w folię bąbelkową, dzięki czemu zamówienie dotarła do mnie w stanie idealnym.
Ceny kosmetyków są niskie.
Minus sklepu?
Fakt, że kosmetyki szybko w nim znikają i długi trzeba czekać aż się pojawią. Zdecydowanie jest to słaba strona kokardi.

Fajnie, że osoby, które tak jak ja nie miały dostępu do niemieckich kosmetyków teraz mogą je zdobyć w łatwy sposób;)
Sklep jest godny polecania.

14 komentarzy:

  1. super zamówienie, same smakołyki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. sporo tego :) też niedługo coś sobie z zamówię z tego sklepu bo oferta naprawdę ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Z tych produktów posiadam szampon z kokosem. Pachnie cudownie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. słyszałam już o tym sklepie i nawet przeglądałam ofertę, pewnie za jakiś czas na coś się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne,
    mam tą odzywkę do włosów bardzo dobra

    OdpowiedzUsuń
  6. W końcu może coś nabędę z Balei, bo nie mogę się napatrzeć :D

    OdpowiedzUsuń
  7. oj chciałabym coś z firmy Balea :) bardzo

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja jeszcze nic z kokardi nie zamawiałam. Czekam na większy asortyment.

    OdpowiedzUsuń
  9. Zazdroszczę takich genialnych kosmetyków!
    Moja Droga dołączam do grona obserwatorów i do zobaczenia na spotkaniu w Chełmie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. kusi mnie wszystko co ma w sobie kokosa :D

    OdpowiedzUsuń

Statystyka

Obsługiwane przez usługę Blogger.