niedziela, 14 kwietnia 2013

Marcowo z Polleną Evą

Pollena Eva jest to polska firma z ponad 90 letnią tradycją. 
Często w sklepach można spotkać niektóre produkty tejże firmy. Mają one jednak jeden defekt cena w porównaniu do tej z sklepu online ( https://sklep.pollenaewa.com.pl/ ) jest z kosmosu.
W marcu skusiłam się na zrobienia zbiorowego zamówienia online. 
Do moich zbiorów wpadło:


- regenerujący balsam do ciała
- odżywka do włosów czarna rzepa
- odżywka do włosów farbowanych z lnem


- szampon czarna rzepa
- szampon brzoskwinia& bawełna
- szampon  migdał&kokos


- toniki
- żel do mycia twarzy


- żele pod prysznic




Kosmetyki w większości w użyciu. Więc recenzje niebawem.


Z zakupów w https://sklep.pollenaewa.com.pl/  jestem bardzo zadowolona. Ceny są bardzo niskie, jakość produktów świetna. Zamówienie złożyłam w piątek rano a już w poniedziałek przed 8 kurier był u mnie. Każdy z produktów był zapakowany w folię chroniącą przed uszkodzeniem podczas transportu.
Przesyłka powyżej 120 zł gratis.

Sklep z czystym sumieniem polecam.

Macie swojego ulubieńca wśród kosmetyków tej firmy?



11 komentarzy:

  1. O kochana, zaszalałaś z zakupami :D

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam ich kosmetyki :D w szczególności peeling cukrowy migdał i kokos :) A szampon z czarną rzepą też ostatnio kupiłam, w Naturze ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oooo fkatycznie zrobiłam spore zakupy z jednej firmy :D Ja bym się bała w sumie tak na raz zkaupic taką ilość, bo nie znam tej marki w ogóle ;o

    P.S. miło będzie Cię spotkać na spotkaniu w Chełmie ;D:)

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja nic jeszcze nie miałam z tej firmy, no może kiedyś kiedyś dawno temu

    OdpowiedzUsuń
  5. o jacie sporo tego...
    ja nie używałam nigdy kosmetyków tej firmy...


    z wielką chęcią obserwuję i zapraszam do World-Fashion-Style EVE - buziaki :*:)

    OdpowiedzUsuń
  6. fajne zakupy :-)
    też bym chętnie coś zakupiła z tej firmy, zwłaszcza, że polubiłam serię Herbal Garden

    z ciekawością poczytam Twoje opinie o tych kosmetykach

    OdpowiedzUsuń
  7. Witam!
    Cieszę się, że spotkamy się w czerwcu na zlocie blogerek z woj. lubelskiego :)

    Do zobaczenia! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dawno tu nie byłam i żałuję bo widzę zmiany bardzo na plus;)
    Wielkie zakupy kosmetyczne;) Czekam na recenzje;)
    Zapraszam do mnie;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Czasem widuję kosmetyki tej firmy w mniejszych sklepikach, trzeba się na cos skusic ;]

    OdpowiedzUsuń

Statystyka

Obsługiwane przez usługę Blogger.