środa, 6 marca 2013

Pomarańczowa przyjemność z Barwa

Dzisiaj chciałabym się z Wami podzielić moim balsamowym hitem:)


Balsam do ciała energia Barwa

z pomarańczą i guaraną

Energetyzujący balsam do ciała o pomarańczowym, orzeźwiającym zapachu, doskonale nawilża i sprawia, że skóra staje się jedwabiście gładka i elastyczna.

Składniki aktywne:

  •  Ekstrakt z guarany – intensywnie pobudza, stymuluje krążenie. 
  • Naturalny olej ze słodkich migdałów – bogaty w kwas Omega 6, pielęgnuje oraz nawilża i odżywia skórę.
  • Masło Shea – regeneruje i wygładza.
  • Alantoina – łagodzi podrażnienia, działa kojąco i zmiękczająco.


 Moja opnia:
Balsam jest moim HITEM balsamowym:) Śliczny zapach pomarańczy długo utrzymuje się na ciele. Balsam wchłania się szybko, pozostawiając skórę jedwabiście miękką i gładką. Dużym plusem jest też wygodne estetyczne opakowanie.


Według strony producenta balsam ma jeszcze dwóch bliżniaków:
- żurawina i imbir
- winogrono 

Niestety ja się nie spotkałam z tymi balsamami jeszcze stacjonarnie. Ale jeśli tylko je zobaczę napewno kupię pozostałe warianty zapachowe:)  

 

5 komentarzy:

  1. Ja mam wrażenie, po aplikacji tego balsamu, jakby lekko rozgrzewał skórę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie za bardzo znam ich produktów :|

    OdpowiedzUsuń
  3. łe, a ja go nie lubię, poza tym zniknął w trybie ekspres!

    OdpowiedzUsuń

Statystyka

Obsługiwane przez usługę Blogger.