piątek, 8 lutego 2013

Zużycia styczeń

W Nowy Rok dopadło mnie przytłoczenie. Niby tyle codziennie kosmetyków się używa a w grudniu 3 rzeczy zużyłam. A kupiłam co nie miara. Tak więc styczeń zakupy zostały ograniczone do minimum, za to postawiłam na zużycia.
Wyszło według mnie rewelacyjnie;)












Moją  ulubioną trójką do której wrócę są:
- antyperspirant Garnier ( niezawodny, pełna ochrona, zero białych śladów)
- maska masło shea i 5alg BingoSpa ( włosy są sypkie, dobrze jest je rozczesać, ładnie nawilżone)
- maseczka Avon ( uwielbiam, to już moje któreś opakowanie)



Trójką, która okazała się stratą kasy są:
- wosk Avocado Beauty Formulas ( nie robi z włosami nic, poza tym już nawet mój proszek do czyszczenia zlewu lepiej pachnie)
- krem do stóp ABE ( zostawiał białe ślady po sobie na stopach, zapach daleki od zielonej herbaty)
- żel Yves Rocher wanilia i cytryna ( NIE NIE NIE dla żeli YR, są rzadkie, niewydajne i ceny wysokie. A człowiek głupi powącha i kupuje)

10 komentarzy:

  1. ogromne denko! :) gratuluję zużyć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. woow jakie czystki :D niezle niezle ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie ten wosk również się nie sprawdził. Jeśli chodzi o maskę z Bingo Spa to mam do niej mieszane uczucia. Raz ją kocham a raz nienawidzę. Spore denko :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. troszkę mało napisałaś o tych produktach, ja używam teraz na zmianę tego żelu z avonu i w sumie go lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  5. baaardzo dużo tego wyszło :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow, ogromna ilość! Dużo czytałam o maskach BingoSpa i chyba też się kiedyś na jakąś skuszę. Na razie muszę zdenkować obecnie używaną firmy Kallos. Szkoda, że nie napisałaś kilku słów o każdym z produktów, gdyż chętnie bym o większości z nich poczytała.

    OdpowiedzUsuń
  7. tez lubię antyperspiranty Garniera, ostatnio przerzuciłam się na Fa:)

    OdpowiedzUsuń
  8. widzę kilka znajomych produktów :) spore denko, gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Znam tylko tusz z Essence, który dla mnie było ok, ale pod koniec dnia osypywał się.

    OdpowiedzUsuń

Statystyka

Obsługiwane przez usługę Blogger.