czwartek, 7 lutego 2013

Zjazd blogerek:)

Sesja dobiega końca i coraz więcej blogowych zaległości. Dzisiaj miałam jeden z gorszych egzaminów, więc w ramach relaksu narobiłam masę zdjęć na bloga:)
Na pierwszy rzut idzie zjazd blogerek:)

Zjazd odbył się 26 stycznia, tradycyjnie w Fatamorganie. Agnieszka i Patrycja odwaliły kawał świetniej roboty.  Za co im jeszcze raz baardzo dziękuję:) Zjazd połączony był ze zbiórką jedzonka dla psiaków;) Lubię  takie spotkania, za super atmosferę i fajnych ludzi, których tam poznaję:) Dodatkowo fajny cel i człowiek wie, że może pomóc.


Strasznie zaskoczona byłam niespodzianką, w postaci prezentów. Przyznam szczerze nie spodziewałam się niczego, bo przecież dwa miesiące temu było spotkanie po, którym wróciłam obładowana.






















Jak same widzicie jest coś dla duszy i ciała:)
Będzie testowaniee;))



6 komentarzy:

Statystyka

Obsługiwane przez usługę Blogger.