niedziela, 17 lutego 2013

Nowe nabytki kosmetyczne

Hej:)
Dzisiaj pokażę Wam nabytki z moich ostatnich dni:)

Pierwszym nabytkiem jest paczka od L' biotica. Na zjeździe blogerek miał się odbyć pokaz firmy. Niestety siłą wyższą został odwołany. Firma przekazała jednak nam upominki:

- intensywnie regenerująca maseczka do włosów
- regenerujący krem do rzęs
- serum wzmacniające
- regenerujący balsam do ust 

- ulotki
- maseczki do twarzy


Produkty już w użyciu, więc w najbliższym czasie możecie liczyć na recenzje:)



Jak wszyscy wiedzą w Biedronce pojawiła się gazetka kosmetyczna. Nie byłabym sobą gdybym nic nie kupiła::))

Do koszyka wpadło:
- peeling truskawkowy Joanna
- peeling kiwi Joanna
- odżywka Eveline 6w1
- odżywka Eveline "Efekt jak z salonu"
- lakier Eveline nr 498
- maseczka nawilżająca Lirene
- maseczka odżywianie Lirene

Ubolewam, ze nie załapałam się na porzeczkowy peeling Joanny.. Niestety wieczorem w mojej Biedronce już tylko te dwa warianty zapachowe były. Strasznie ciekawa jestem tych maseczek Lirene. Po raz pierwszy się z nimi spotykam:)


W sobotę reklamowałam buty w Deichmanie i przy okazji zajrzałam do Drogerii Stars i Carrefoura:

 - odżywka z aloesem Garnier
- płyn miceralny Delia
- mleczko do demakijażu Delia
- Dezodorant perfumowany "Move on" La Rive






                                                    - szampon jajeczny Barwa
                                                    - odżywka "Siła roślin" Garnier

Odżywke Garniera od razu użyłam i jestem nią oczarowana:) Coś czuję, że na stałe wyląduje w moich ulubieńcach:)



Używałyście, któregoś z tych kosmetyków?

 

11 komentarzy:

  1. krem do rzęs - używam od dobrych dwóch lat :)

    OdpowiedzUsuń
  2. no niezłe te zakupy ;) i moje ukochane peelingi z Joanny.. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawa jestem jak u Ciebie się spiszą odżywki Garniera:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sporo tych nowości - przyjemnego testowania :) Ja znam tylko płyn micelarny Delia - niestety nie sprawdził się u mnie. Strasznie się pienił, pozostawiał lepką warstwę, podrażniał skórę wokół oczu :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Mogę Ci szczerze powiedzieć, że nie będziesz żałować zakupu maseczek z Lirene. Do ich peelingu enzymatycznego jestem przywiązana od dawna, i jak na razie nie znalazłam lepszego :P

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne nowości, udanego testowania

    OdpowiedzUsuń
  7. L' biotica za sponsorowała super upominki. W Biedronce również zakupiłam maseczkę odżywcza oraz peeling z Joanny. Z pozostałych zakupów nam lakier z Eveline (wczoraj o nim pisałam) oraz micel z Delii.

    OdpowiedzUsuń
  8. daj znać jak się spisza u Ciebie produkty delii :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Spore zakupy :) Jestem ciekawa jak sprawdzi się u Ciebie szampon jajeczny, bo sama ostatnio chciałam go kupić :P miałam szampon Garniera "Siła 5 roślin", pisałam nawet 2 dni temu jego recenzję, ciekawi mnie odżywka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. oby wszystko okazalo sie godne polecania dalej ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Peelingi z Joanny - najlepsze na rynku:)


    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Statystyka

Obsługiwane przez usługę Blogger.