piątek, 25 stycznia 2013

Niszcz Pryszcz z DLA


Pod koniec wakacji stałam się szczęśliwą posiadaczką dwóch kremów firmy DLA.
Oczywiście wiązało się to z pozytywna opinią wielu blogerek jak i tym, że receptura kremów oparta jest na ziołach. W moje łapki wpadły dwa  kremy z serii "Niszcz pryszcz"
 ( z racji, że zdjęcia kremów wychodzą mi okropne pozwolę sobie "pożyczyć" je ze strony producenta)

Krem na dzień

zdjęcie pochodzi ze strony kosmetykidla.pl




 Skład: Aqua/Salix Arba Bark, Aqua/Achillea Millefolium, Ceteareth-18/Cetearyl Alcohol, Borago Officinalis Oil, Isopropyl Isostearate, Glycerin, Simmondsia Chinensis Oil, Titanium Dioxide/Aluminum/Simethicone, Glyceryl Stearate, Cetyl Alcohol, Butyrospermum Parkii Butter, Kaolin, Allantoin, Panthenol, Ascorbic Acid, Parfum, Methylparaben, Propylparaben, 2-Bromo-2-Nitropropane -1,3-Diol, Citronellol, Limonene, Hexyl Cinnamal, Geraniol, Linalool



Krem według producenta:
  • wysusza wypryski
  • odblokowuje pory
  • matuje skórę na wiele godzin
  • intensywnie nawilża i łagodzi
  • chroni przed promieniowaniem UV

Krem na noc



kosmetykidla.pl
 Skład: Aqua/Salix Arba Bark, Aqua/Achillea Millefolium, Ceteareth-18/Cetearyl Alcohol, Borago Officinalis Oil, Isopropyl Isostearate, Glycerin, Simmondsia Chinensis Oil, Glyceryl Stearate, Cetyl Alcohol, Butyrospermum Parkii Butter, Kaolin, Allantoin, Panthenol, Lactic Acid, Parfum, Methylparaben, Propylparaben, 2-Bromo-2-Nitropropane -1,3-Diol, Citronellol, Limonene, Hexyl Cinnamal, Geraniol, Linalool. 

 Krem według producenta:

  • reguluje proces keratynizacji, udrażnia ujścia mieszków włosowych, przez co w efekcie zmniejsza ryzyko powstawania zaskórników
  • hamuje rozwój bakterii
  • zapewnia odbudowanie naturalnej bariery hydrolipidowej
  • pobudza odnowę komórkową
  • pozostawia skórę gładką, delikatną oraz doskonale nawilżoną.


Moja opinia:
Kurację kosmetykami "Niszcz pryszcz" stosowałam przez ponad 50 dni ( czyli wystarczająco by wyrobić sobie opinię). Firma DLA stawia na kosmetyki z ziół co jest wielkim plusem jak dla mnie.
Jestem meega zadowolona, że zdecydowałam się na zakup. Po tej kuracji moja twarz wygląda lepiej, wypryski i inne niefajne rzeczy poznikały. Krem spełnia dla mnie większość obietnic producenta i uważam, że to był naprawdę dobry zakup:)
Dostępność:
Ja swoje kremy zamówiłam w sklepie internetowym. Według strony w sklepach zielarskich itp można je zakupić- czy to prawda to nie wiem. Mapka mówi, ze w moim mieście takowych stacjonarnie nie ma.
Cena za dwa kremy wyniosła mnie około 30 złotych (przesyłka była gratis :)) Myślę, że nie jest to wygórowana cena za tak wysoką jakoś.


Plusy:
- skóra gładka
- wysusza wypryski
- matuje
- zwęża pory
- nawilża
- opakowanie*

Minusy:
- zapach- początkowo wydawał mi się okropny, z czasem przyzwyczaiłam się



*Opakowanie:
Kremy są w białych banalnych opakowaniach z pompką. Wiem, że wiele osób zwraca uwagę na opakowanie- dla mnie ono nie ma znaczenia, ważne jest to co w środku:)
Wygodna pompka pozwala nam dozować odpowiednią ilość kremu i jest to bardzo higieniczne. 

 ( a teraz czas na darmową reklamę;p)
Kosmetyki DLA to nie tylko seria "Niszcz pryszcz" , jest dostępny jeszcze "Dar piękna" oraz "Kuracja regenerująca". Więcej informacji znajdziecie na stronie internetowej: http://kosmetykidla.pl/index.php

Spotkałyście się już z kosmetykami DLA?


P.S. W swojej kolekcji mam jeszcze jeden krem z serii Kuracja regenerująca, który jeszcze czeka na swoją kolejkę w używaniu:)

10 komentarzy:

  1. ciągle gdzieś czytam o tych kosmetykach i zapowiadają się bardzo ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam styczności, ale spotykam si.ę z pozytywnymi opiniami

    OdpowiedzUsuń
  3. miałam ten na dzień i bardzo mi się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  4. a ja miała ten na noc i nie za specjalnie się polubiliśmy :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie się zapowiadają te kosmetyki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeszcze gnie nie próbowałam, ale słyszałam wiele dobrego!
    Myślę, że jak tylko wykończę TriAcneal skuszę się na to "cudo"

    Pozdrawiam A.

    OdpowiedzUsuń
  7. chętnie wypróbowałabym krem na noc
    :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kochana czekam na adres do wysyłki od ciebie, bardzo proszę o jak najszybciej podesłanie mi go pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. zbieram się do zakupu tego kremu i zbieram i jakoś kupić nie mogę;D

    OdpowiedzUsuń

Statystyka

Obsługiwane przez usługę Blogger.