poniedziałek, 14 stycznia 2013

Kokosowe ciastko z kremem Fennel

Przedstawiam Wam scrub, który podbił moje serce i zmysły:)




Peeling do ciała o zapachu Kremowego Ciastka z Kokosem.
"Zmysłowa kuracja kojącego zapachu i odżywczych składników przywracają skórze naturalną gładkość. Oczyszczający Peeling do ciała o zapachu Kremowego Ciastka z Kokosem ukoi Twoje zmysły i zregeneruje skórę. Naturalne drobinki kokosa delikatnie usuwają martwy naskórek, oczyszczają, wygładzają, pobudzają mikrokrążenie i nadają skórze zdrowy wygląd. Apetyczny kokosowy zapach wprowadzi Cię w przyjemny nastrój. Dzięki peelingowi Twoja skóra będzie lepiej wchłaniać substancje zawarte w kremach i balsamach"




Skład:
Paraffin Wax, Natural Beeswax, Laureth-4, Dimethicone, Sweet, Almond Oil, Vegetable Oil, Isopropyl Palmitate, Refined Sugar, Glycerin, Preservative, Fragance, C.I.19140, C.I.42090.


Moja opinia:
Peeling,w krótkim czasie stał się moim ulubieńcem. Cudowny zapach kokosowego ciasteczka pobudza zmysły, długo utrzymując się na skórze. Ma mnóstwo drobinek, które idealnie wygładzają skórę. Po użyciu skóra jest jedwabiście gładka i nawilżona. Jest to świetny i skuteczny produkt na zimowe wieczory.  Używanie produktu to prawdziwa przyjemność i dla zmysłów i dla ciała.


Dostępność:
Jest to mój pierwszy kontakt z tą firmą. Kosmetyk dostałam podczas spotkania blogerek. Wcześniej nigdy nie spotkałam się z firmą Fennel stacjonarnie. Do kupienia jest przez internet. Cena ok 35 zł.


Plusy:
- cudowny zapach, długo utrzymujący się na skórze
- skóra jedwabiście gładka, nawilzona
- kremowa konsystencja mnóstwo drobinek, delikatny zdzierak
- poręczne opakowanie- biorę ile potrzebuję



Minusy:
- dostępność
- cena - 35 złotych za 300 g produktu to mimo wszystko trochę dużo


Miałyście kontakt z kosmetykami Fennel?

5 komentarzy:

  1. lubię tego typu zapachy, jedyne co mi nie odpowiada to zabieranie kosmetyku palcami za względu na długie paznokcie...

    OdpowiedzUsuń
  2. lubię zapachy kosmetyków tej firmy:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Z cena faktycznie poszaleli.

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam wszystko co kokosowe!!
    Jednak patrząc na cenę...jednak podziękuję ;)

    Pozdrawiam A.

    p.s mam nadzieję, że spotkanie sie udało :)

    OdpowiedzUsuń

Statystyka

Obsługiwane przez usługę Blogger.