sobota, 8 grudnia 2012

Zakupy listopadowe

Było o zużyciach, więc pora na zakuupy:)



- mgiełka stylizująca Joanna
- żel pod prysznic Isana
- szampon Bambi
- szampon pokrzywowy Green Pharmacy
- peeling Tutti Frutti

- krem BB Maybeline
- pokład Manhattan
- puder Rimmel
- pomadka Lovely
- odżywka Miss Sporty
- wazelina Flos lek
- lakieryyy <3


- konturówki
- odżywka miód żurawina Avon
- mleczko do ciała granat mango
- spinki ( zawsze mi brakuje "czegoś" do szybkiego podpięcia włosów przy modelowaniu



11 komentarzy:

  1. Manhattan i Bambi mnie interesują :p

    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jestem ciekawa tego peelingu z tutti frutti :)

    OdpowiedzUsuń
  3. mój ulubieniec z miss sporty ;) uwielbiam tą odżywkę ! mleczko - granat z Avon też mam :) przypadkiem zamówiłam :P taki zwyklak ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Szampon Bambi chyba kojarzy mi się z dzieciństwem ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. O Bambi :). Zaciekawił mnie peeling :) Pozdrawiam i zapraszam do siebie www.shellmua.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. widze piekne kolory lakierow do paznokci ;DDD

    OdpowiedzUsuń
  7. Właśnie skończyłam peeling Farmony. Dla mnie to raczej był zwykły żel pod prysznic, drobinki są słabo wyczuwalne.

    OdpowiedzUsuń
  8. aleee zakupy;))
    mialam ten puder Stay Matte swietny;)
    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  9. Tej odżywki Miss Sporty nie polubiłam, mam nadzieję, że Ty będziesz z niej zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  10. oo Isana, moja ulubiona marka ;)

    OdpowiedzUsuń

Statystyka

Obsługiwane przez usługę Blogger.