wtorek, 13 listopada 2012

Nowości październikowe

Cześć,
Każda już z Was wie, że pod koniec października odbyło się spotkanie lubelskich blogerek.
Załapałam się na nie w ostatnim momencie, dzięki miejscu które zwolniła jedna z dziewczyn. Spotkanie organizowała Paulinka i Ewelinka. Dziewczyny jeszcze raz dziękuję było naprawdę super;)
Miałam okazję poznać lubelskie blogerki. Nie wiem czemu zawsze wydawało mi się, ze jest nas tak mało:) Miłym zaskoczeniem były prezenty, które otrzymałyśmy.

Chwalę się więc swoimi nowościami:













Zapomniałam o fotce próbek,których również dostałyśmy sporo.

Zapas nowości na dłuugi czas mam:) O tle jestem zadowolona gdyż większości z tych kosmetyków, nie miałam przyjemności używać. A uwielbiam testować nowe rzeczy. Teraz spodziewajcie się recenzji:)

9 komentarzy:

  1. wiele bym z tego przygarnęła... ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ile kosmetyków będziesz miała o czym tu pisać:D

    OdpowiedzUsuń
  3. I jak tam testy? Ja dopiero zaczynam próbki Bandi.

    PS. zapraszam do zabawy: http://sanctuaryofbeauty.blogspot.com/2012/11/tag-liebster-blog.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurcze, pojęcia nie miałam, że takie spotkania odbywają się również na lubelszczyźnie. W którym mieście się spotkałyście? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ile skarbów ! :) tylko pozazdrościć

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale dobroci!!

    Mam nadzieję, że następnym razem i ja wybiorę sie na spotkanie :)

    Pozdrawiam A.

    OdpowiedzUsuń

Statystyka

Obsługiwane przez usługę Blogger.