niedziela, 14 października 2012

Malutkie zakupy

Cześć,
Rok akademicki się zaczął i czasu mniej się zrobiło.
Każda dobrze wie, że jest nowa limitka Essence. Zakupy to totalna zachcianka. Cierpię na syndrom nowa limitka- coś trzeba mieć.

- puder w kamieniu rozświetlający
pomadka do ust odcień 02.


Będąc ostatnio w Tesco znalazłam coś obok czego nie mogłam przejść obojętnie:




- maseczka do twarzy z ekstraktem z drzewa herbacianego (1,32zł)
- głęboko oczyszczająca maska z minerałami z morza martwego (1,30 zł)
- oczyszczająca maseczka- wodorosty i błoto z morza martwego ( 0,80 zł)

Wszystkie maseczki były przecenione, cena początkowa ponad 5 złotych. Jako maniaczka maseczek nie mogłam nie kupić:D


Skusiło Was coś z nowej limitki Essence? Miałyście te maseczki?


9 komentarzy:

  1. te maseczki kupiłaś w dużym tesco, czy w mniejszym też są dostępne? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajne zakupy. :) rozświetlacz też mam, pomadki nie, bo nie mój kolor.
    dobra okazja z tymi maskami. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. eh a mnie jeszcze nic nie udało się upolować z wild craft :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja z tej limitowanki kupiłam cień tylko ale planuje powrót po nudziaka!

    OdpowiedzUsuń
  5. wow to rzeczywiście niezła przecena tych maseczek:) zastanawiam się nad cieniem z wild craft:)

    OdpowiedzUsuń
  6. z maseczke będziesz bardzo zadowolona:) do zobaczenia jutro na spotkaniu:*

    OdpowiedzUsuń
  7. zakupy świetna rzecz ;P

    Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń

Statystyka

Obsługiwane przez usługę Blogger.