wtorek, 4 września 2012

Zakupy sierpniowe- Biedronka

Hej,

Takich postów w blogowym świecie było już multum. Z racji, że też zrobiłam fotki swoich łupów a z braku czasu nie miałam kiedy ich wstawić to robię to dziś:) 
Pierwsze dwa zdjęcia to zakupy po normalnych cenach, trzecie natomiast to już po przecenie:)



- pomadki ochronne Bell
- róż Bell
- puder brązujący Bell


- szampon Elseve
- krem do depilacji Eveline
-2 fazowy płyn do demakijażu oczu bawełna i avokado


- lawendowy szampon Johnson's
balsam Johnson's
- bezbarwny błyszczyk Bell
-podkład Bell

Udało mi się kupić wszystko co chciałam. Najbardziej do gustu przypadł mi bezbarwny błyszczyk Bell.
Lubię takie akcji w Biedronce i już nie mogę doczekać się kolejnej;)

6 komentarzy:

  1. także kupiłam płyn z bielendy i krem do golenia nóg :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też kupiłam bezbarwny błyszczyk Bell.

    OdpowiedzUsuń
  3. biedronka bardzo mnie zaskoczyła początkiem sierpnia, mają coraz więcej dobrych kosmetyków

    OdpowiedzUsuń
  4. Kupiłam po przecenie róż (3,99 zł) oraz pomadkę ochronną (1,99 zł) :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tez zaszalałam w Biedronce :-) Ceny były naprawdę korzystne, a po przecenie jeszcze lepsze ;-D

    OdpowiedzUsuń

Statystyka

Obsługiwane przez usługę Blogger.