czwartek, 20 września 2012

Yves Rocher

Cześć,

O kosmetykach tej firmy dużo czytałam i w blogowym świecie i na wizażu. Gdy pojawiła się oferta gruponowa postanowiłam skorzystać. Zakupy robiłam 3 tygodnie temu. Były one totalnie spontaniczne. Nie wiedziałam co brać, co jest dobre, warte przetestowania. Mój wybór padł na:


- tonik nawilżający 
- pomadkę ochronną 
- kulkę
- odżywkę do włosów
- szampon
- żel pod prysznic


I nagle zaczęła się moja wielka fascynacja tą że firmą. Od zakupów gruponowych mój zbiór kosmetyków YR rozrósł się znacznie. 

I tutaj mam pytanie do Was:) Jakie są Wasze hity i kity Yves Rocher? Co szczególnie polecacie?
Będę wdzięczna za wszelkie propozycje;)

16 komentarzy:

  1. moje hity: żele Jardins du Monde (kulki też niezłe), wody kolońskie (bambus, werbena, cedr), perfumy Vanille Noire, winogronowa maseczka 3 minutowa, peeling morelowy do twarzy, malinowa płukanka do włosów, olejek w żelu pod prysznic Tradition de Hammam, szampon I love my planet. kity? pozostałe szampony/odżywki do włosów, peeling morelowy do ciała, żele Plasirs Nature. więcej nie pamiętam w tej chwili. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wybacz, ze nie wymienie, ale jest bardzo wcześnie rano i pisze ten komentarz po raz drugi, na telefonie komórkowym. zajrzyj na mojego błoga, mam tam mnóstwo recenzji. Yves Rocher to jedną z moich ulubionych firm :-):-) pozdrawiam, strilinga.

    OdpowiedzUsuń
  3. muszę kiedyś coś spróbować z tej firmy,

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej:) Mam tonik hydra vegetal i jestem z niego bardzo zadowolona:) także to jest mój numer jeden:)

    Jeśli chcesz, to możemy wpisać Cię na listę rezerwową:) Gdy zwolni się jakieś miejsce wtedy od razu Cię powiadomimy, co Ty na to?:)

    OdpowiedzUsuń
  5. zele pod prysznic Jardins du Monde (np. kawa jest cudowna!) i perfumy Plaisirs Nature. Od reszty trzymam się z daleka, ale to wiesz czemu :D

    OdpowiedzUsuń
  6. pomadka migdałowa może?:>
    Bo z tych produktów to jedyny produkt jaki kojarzę.

    Ja polecam serię oliwkoą żel pod prysznic 400 ml, mleczko do ciała i krem do rąk.
    Tylko uwaga- bo np mleczko brzoskwiniowe ma już zupełnie inny skład- gorszy....

    A także:
    -produkty do stóp z lawendą
    -masło do ciała z olejkiem arganowym (tylko cena nie zachęca, ja kupiłam na promocji -50%)
    -krem cure solution anti-fatigue soin vitalite 24 H (zawsze w promocji kupuję, bo po co płacić 92 zł ajk można 46)
    -wodę perfumowana waniliową (też wzięłam w promocji -50%)
    -szampon nagietkowy

    To takie moje ulubione obecnie produkty. Ogólnie jeśli o yt chodzi to prawie wszystko w promocji kupuje.

    OdpowiedzUsuń
  7. znam niewiele kosmetyków YR, ale chciałabym wypórbować pułkankę do włosów octową..

    OdpowiedzUsuń
  8. Z chęcią bym wypróbowała parę rzeczy z tej firmy ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja aktualnie używam tego toniku i jestem zadowolona :) Lubię też bardzo ich płukankę malinową do włosów i róż :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ostatnio uwielbiam Ives Rocher, ostatnio najbardziej balsam do ciała z wyciągiem z aloesu, jest moim absolutnym ulubieńcem!!! :)

    Jeśli mogę, zapraszam na rozdanie

    http://martuchanalesnejpolanie.blogspot.com/2012/10/rozdanie-u-martuchy-z-green-pharmacy-i.html

    OdpowiedzUsuń
  11. jeszcze nic z YR nie próbowałam choć 2 kosmetyki czekają

    OdpowiedzUsuń
  12. Hej, zwolniło się miejsce na Spotkanie Lubelskich Blogerek Kosmetycznych, jeśli chcesz wziąć udział w spotkaniu to zapraszam do zgłoszenia się w komentarzu. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wpisuję na rezerwową, bo niestety wczoraj po południu dostałyśmy zgłoszenie. Szkoda, że wcześniej nie odpisałaś:(
      Ale teraz z rezerwowej będziesz pierwsza w przypadku zwolnienia się miejsca.

      Usuń
  13. Witaj Kochana :)
    Jeżeli jesteś nadal zainteresowana to jesteś nową uczestniczką :) Właśnie zwolniło się kolejne miejsce, więc masz pierszeństwo :)
    Napisz do mnie e-mail z odpowiedzią Ewelynka69@gmail.com

    Jak Paulinka (Silver) wyzdrowieje to wciągnie Cię na listę, a ja w każdej chwilii przekażę Ci wszystkie szczegóły ;]

    OdpowiedzUsuń
  14. Jesteś już wpisana na listę uczestniczek spotkania.
    Pozdrawiam serdecznie:*:)))

    OdpowiedzUsuń
  15. nigdy nie miałam z nimi styczności, ale wyglądają ciekawie :)
    dodaję do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń

Statystyka

Obsługiwane przez usługę Blogger.