piątek, 7 września 2012

Sierpniowe zakupy

Cześć:)
Dziś zbiorowo dodaję post zakupowy z sierpnia. Mam nadzieję, ze Was nie zanudzą moje zakupy:D Zakupów było mało. Większość to zakupy z allegro, na które skusiłam się ze względu na zamówienia siostry.



- Trzy sztuki wosku do włosów miodowy, avocado i henna. Cena jednej sztuki to 5,90 zł. Produkt planowany, od dawna już chciałam przetestować je.
- tusz Golden Rose
- plastry Joanna
- lakier magnetyczny Golden Rose
- maseczka z zieloną glinką Ziaja

- masło do ciała brzoskwinia i mango
- peeling do ciała brzoskwinia i mango

- żel do mycia twarzy Gernier
- krem do mycia twarzy Alterra
- antyperspirant Dove
- mleczko do ciała pomarańcza i wanilia

- pilniczek
-krem do stóp ABE
- krem na zmęczone i opuchnięte stopy ABE
- plasterki na pryszcze
- koncentrat do ciała z efektem lasera


Wszystkie zakupy były z listy must have albo z braków.Do zachcianek sierpnia zaliczam: masło i peeling Dairy Fun, krem do mycia twarzy Alterra i mleczko sernikowe Alterra. Ale ceny były tak korzystne, że kto by się nie skusił.
Niebawem recenzja peelingu, koncentratu do ciała z efektem lasera, żelu do mycia twarzy Garnier.


A Wy o którym produkcie chciałybyście przeczytać w pierwszej kolejności?


3 komentarze:

  1. Dokładnie zakupy nie malutkie ja troszkę hamuję z fantami bo się ciasno w szafce robi

    OdpowiedzUsuń

Statystyka

Obsługiwane przez usługę Blogger.