wtorek, 21 sierpnia 2012

Paatal i paczkomaty

Cześć:)

Dawno mnie nie było. I nie jest to spowodowane faktem, że znudziło mi się blogowanie. Obecnie zajmuję się pracą licencjacką, która jest dla mnie priorytetem. Ciągle brakuje mi czasu. Wrócę z zakupów, porobię fotki by dodać i już mam gotowego posta, ale zawsze coś ważniejszego..



Dziś dodaję fotkę lipcowych zakupów z paatal.pl. Jak wiecie w lipcu dostawa do paczkomatów była gratis więc nie mogłam nie skorzystać:)

Co zamówiłam:


- olej migdałowy Vatika
- olej jaśminowy
- pumeks ze skały wulkanicznej
- miodowa "odżywka" do paznokci
- baza przedłużająca trwałość lakieru 

Na zdjęciu jest również tusz i maska do włosów Wax, które dostałam gratis:)

Zakupy robiłam ze względu na olejki do włosów i standardowo przy okazji coś wziąć musiałam.:) 
Z samego sklepu jestem baardzo zadowolona. Szybka wysyłka, dobry kontakt mailowy, czasami można zdobyć fajny kosmetyk w niskiej cenie. I wiem, że z chęcią będę wracała do tego sklepu.:)
Pierwszy raz też korzystałam z cudu jakim jest paczkomat. Początkowa totalnie nie umiałam obsłużyć tej "maszyny" na szczęście po paru minutach doszłam do tego jak się korzysta z niej. Paczkomatów w obrębie kilometra od siebie mam pięć, wybrałam ten do którego mam 5 minut spacerkiem od siebie. Teraz wiem, że będę częściej korzystała z tego wynalazku. Na ogóle mało kiedy jestem w mieszkaniu i dużym problemem były dla mnie wszelkie paczki/przesyłki i zawsze brałam je na adres domowy rodziców. Teraz znalazłam idealne rozwiązanie dla siebie, mogę zamawiać i odbierać o każdej porze dnia i nocy:) 

Lubicie paczkomaty? Jakie są Wasze opinie o paatal'u?


P.S. Następne posty też będą z serii zakupowej, ale nie będą to tylko kosmetyki:)


7 komentarzy:

  1. nie korzystalam jeszcze z paatalu, moze czas sprobowac;) ale sama jestem konsultantka Marizy wiec kosmetyki mam czasami nawet za darmo;)

    zaprasza, u mnie sukienka na sprzedaz;) ostatni hit mody;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie miałam przyjemności jeszcze używania kosmetyków Marizy..

      Usuń
  2. Paczkomaty są zajebite, ale paatal to dno. Robiłam u nich zamówienie jeden raz i na tym koniec. Dostałam przeterminowane kosmetyki, a właściciel, wiejski cwaniak, liczy na niewiedzę klientek. I dzięki tej niewiedzy sklep nadal działa...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ooo dzięki za opinię. Moje kosmetyki na szczęście terminy mają dobre. Ale na przyszłość się zastanowię w takim razie przez zamówieniem..

      Usuń
  3. bardzo fajny blog;) zapraszam do mnie na rozdanie www.k-gie.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń

Statystyka

Obsługiwane przez usługę Blogger.